حادثه اخلال در سخنرانی لاریجانی آمران و عاملانی دارد/بحث گروکشی پیش از انتخابات مطرح است

۲۳ام بهمن ،

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتفاق اخلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این اتفاق قطعا آمران، عاملان و تحریک‌کنندگانی دارد.

گروه سیاسی مشرق ــ جواد جهانگیرزاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مشرق، با اشاره به حوادث روز ۲۲ بهمن در قم و اخلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این حوادث برای مجلس نگران کننده است و این رخداد نه تنها در مورد شخص رئیس مجلس بلکه برای رئیس هر قوه دیگری هم این اتفاق رخ می‌داد سبب نگرانی بود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه رئیس مجلس نهم، نماینده شهر قم نیز هست، باید از حیثیت نمایندگی ایشان نیز دفاع کرد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه اینگونه متعرض شدن در حرم حضرت معصومه(س) و در جشن بزرگ ۲۲ بهمن مطمئناً عاملان و آمرانی هم دارد تصریح کرد: به اعتقاد من نباید در قبال این قضیه بسیار ساده‌اندیشی کرد و این مسئله حتماً آمران و تحریک‌کنندگانی دارد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید اتفاق اخلال در سخنرانی رئیس مجلس به ماجرای یکشنبه استیضاح در مجلس نیز مرتبط بود یا خیر، گفت: این مسئله را دقیقاً نمی‌توان گفت اما شعارهایی که داده شده ظاهراً مرتبط با روز یکشنبه بوده و یا می‌تواند بحث گروکشی‌های پیش از انتخابات هم مطرح باشد.

به گزارش ممتازنیوز
، گزارش‌هایی از زبان شاهدان عینی ماجرای اخلال در سخنرانی رئیس مجلس در جریان مراسم ۲۲ بهمن در قم انتشار یافته است که از عدم کنترل نهادهای انتظامی در قبال این مسئله و هماهنگی بعضی از عناصر برگزاری مراسم با اخلال‌کنندگان خبر می‌دهند.

در همین زمینه تصاویری نیز از شعاردهندگان و اخلال‌گران به رسانه‌ها راه یافته است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.