حادثه ای که به خیر گذشت / مهار آتش سوزی در پمپ بنزین

به گزارش خبرگزاری مهر،  باتماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۸ و ۵۳ دقیقه روز گذشته واعلام بروز آتش سوزی در جایگاه سوخت میدان شوش، بلافاصله یک گروه ازآتش نشانان ایستگاه ۹۱ که در ساعات پیک ترافیک برای دسترسی سریع به حوادث محدوده میدان شوش دراین مکان مستقر شده بودند راهی محل حادثه شدند.

علیرضا صفرزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: بنابه اظهار شاهدین، شخصی در مجاورت جایگاه سوخت ودر کنار خروجی لوله بنزین مخزن بدون توجه به خطرات آن در حال کشیدن سیگار بود که به دنبال انداختن ته سیگار روشن بر روی زمین ناگهان اطراف این فرد به علت وجودبخار بنزین شعله ور شد.

وی افزود: آتش نشانان مستقر در میدان شوش به محض اعلام ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت عازم جایگاه سوخت رسانی شوش شدند و با حضور دودقیقه ای در محل حادثه ازتوسعه آتش سوزی ونیزسرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی هم چنین تصریح کرد: البته همزمان با اعزام این گروه آتش نشانی، به دلیل اهمیت مکان حادثه چندین ایستگاه کمکی نیز از نقاط دیگررهسپار محل آتش سوزی شدند که با توجه به مهار سریع آتش همگی آنها بدون هیچ گونه عملیاتی به ایستگاه های خود بازگشتند.

وی علت بروز این حادثه را بی احتیاطی و سهل انگاری فرد در استعمال دخانیات در این مکان پرخطر ذکر کرد و افزود: این حادثه مصدومی نداشت و آتش نشانان با سرعت عمل خود مانع از وقوع یک فاجعه شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.