حادثه تروریستی سراوان از سوی دشمنان ایران تحریک و حمایت شد

فروردین ۱۴۰۳

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه گروه‌های تروریستی در اتفاق سراوان اشرار مسلح بوده‌اند، گفت: ما مطمئن هستیم که این گروه از سوی دشمنان ما تحریک و حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم ختم همسر آیت‌الله حائری شیرازی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه نظر شمادر خصوص گروه جیش‌العدل چیست اظهار داشت: بیش از یک سال است که گروهی تحت این عنوان اعلام موجودیت کرده و در طول این یک سال تحرکات ایزایی داشته است که چند مورد نیز با نیروهای ما در سال جاری درگیر شدند که ما اقداماتی را در این خصوص انجام داده‌ایم و قرار است اقدامات تازه دیگری را در منطقه انجام دهیم.
 
وی با بیان اینکه هر حرکتی از سوی این گروه ما را برای مقابله با آن‌ها مصمم‌تر خواهد کرد ادامه داد: ما حتی با حرکات جزئی‌شان برخورد خواهیم کرد آن‌ها در جاده صفر مرزی به قصد ضربه واردکردن به نیروهای ماوارد شده بودند که هدف آن‌ها ورود به مرز ما بوده است.
 
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: یک شب بعد از اتفاق تروریستی سراوان در میرجاوه با این گروه درگیری داشتیم که جنازه دو نفر آن‌ها در اختیار ماست و جنازه دو نفر دیگر به پاکستان منتقل شده است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این گروه وابسته به القاعده بوده‌اند یا خیر اظهار داشت: این گروه اشرار مسلح بودند که بیشتر به نظر می‌رسد قاچاقچی باشند.
 
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در منطقه خاورمیانه نزدیک به ۲۵۰۰ فرقه وجود دارد که توسط مسلمانان ایجاد شده اما پشت آن‌ها صهیونیست‌ها می باشند و ما مطمئن هستیم این گروه توسط دشمنان ما تحریک و حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.