حادثه طبس آغاز شکست های آمریکا در ایران بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به پیروزی های بزرگ رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و پس از دفاع مقدس اظهار داشت : امروز ایران به تعبیر  مقام معظم رهبری قلب تپنده نهضت جهانی ضد سلطه است و این موقعیت به لطف خدا و در سایه مقاومت ملت ایران به دست آمده است. امروز آسمان ایران به اختیار رزمندگان ارتش و سپاه است و امکان هرگونه تحرکی را از دشمن سلب کرده اند.

حبیبی با اشاره به گزارش فرمانده هوا فضای سپاه در مورد افشای اطلاعات محرمانه پهپاد آمریکایی تصریح کرد : توان دفاعی جمهوری اسلامی امکان هر گونه تجاوز را از دشمن گرفته است و امروز آسمان ایران در اختیار رزمندگان شجاع ملت در نیروهای مسلح است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست جمهوری اسلامی با ۱+۵ در بغداد تاکید کرد : قرار است نشست بغداد پیرامون مسایل هسته ای روز سوم خرداد روز آزادی خرمشهر صورت گیرد. ایران خواهان ارتقاء جایگاه سیاسی عراق در منطقه است به همین دلیل ما این دوره از گفتگو ها را در بغداد قرار دادیم. سفر مالکی به تهران هم در این راستا تحلیل می شود. ما خواهان یک عراق نیرومند، مستقل و با ثبات هستیم. اما عمال آمریکا در منطقه به ویژه عربستان همواره در ثبات سیاسی عراق اخلال می کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به یک سوال در مورد حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلت نظام بیان داشت : بازگشت احمدی نژاد به مجمع تشخیص مصلحت نظام در حقیقت تبعیت از توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت منظم اعضای حقیقی و حقوقی است.

وی ادامه داد : غرب باید اعتراف کند در جنگ نرم علیه ملت ایران شکست خورده است اخلال در روابط قوا و ایجاد اختلاف بین نخبگان و مسئولان راه به جایی نبرده است. ما امروز شاهد یک همگرایی خوب و مثبت در میان مسئولان در تبعیت از منویات رهبری معظم انقلاب هستیم.

حبیبی همچنین درباره انتخابات مرحله دوم مجلس نهم گفت : مردم و مسئولان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آماده می شوند حضور گسترده مردم در انتخابات چون خاری به چشم دشمنان اسلام است . مردم باید در این مرحله حضور خود را همانند حماسه ۱۲ اسفند تجدید کنند. ما آثار حضور حماسی درانتخابات ۱۲ اسفند را در نشست اسلامبول و عقب نشینی استکبار جهانی شاهد بودیم .انشاالله ملت در مرحله دوم اقتدار خود را به رخ دشمنان نظام خواهند کشید.

وی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی در مرحله دوم از فهرست ۲۵ نفره جبهه متحد اصولگرایی که مورد تایید حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی است، حمایت می کند .


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد بودجه آینده و نرخ مرجع ارز اظهار داشت : تمام کارشناسان اقتصادی معتقدند ما برای رسیدن به یک ثبات اقتصادی نیاز داریم نرخ ارز تثبیت شود و از چند نرخی بودن فاصله بگیریم ، برای اینکه صادر کننده و وارد کننده تکلیف خود را بدانند حتما باید نرخ ارز تثبیت شود.


حبیبی در مورد نرخ برابری دلار با ریال بیان داشت: اینکه نرخ ارز چگونه تثبیت شود و دلار چند ریال باشد یک امر واقعا تخصصی است. متخصصین امر هر مبلغی که می گویند باید دلیل فنی و محاسباتی خود را هم ارایه دهند اینطور نیست که هرکس بدون اطلاع و تخصص مبلغی را به عنوان نرخ برابری ریال و دلار حق داشته باشد مطرح کنند و انتظار داشته باشند آن را بپذیرند .


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به موضوع بررسی بودجه در مجلس تصریح کرد : کار کمیسیون تلفیق و نمایندگان روی تبصره های ماده واحده بودجه به مفهوم رسیدگی به امر بودجه نیست. مجلس باید روی عناوین و ارقام جداول بودجه کار کنند و اگر حرفی دارند در اینجا بزنند. نمایندگان محترم باید در طرح دیدگاههای خود حتما از نظرات کارشناسی مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات استفاده کنند، اگر دولت در پیش بینی درآمد ها غفلتی دارد با عدد و رقم آن را مطرح کنند و در تعامل با دولت ارقام را تصیح کنند، همچنین هزینه ها را باتوجه به اندازه توان و قدرت در آمدی دولت پیش بینی کنند .   

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.