حاشیه‌های دیدار صبا و فولاد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با تساوی بدون گل iبه پایان رسید که این دیدار حاشیه چندان خاصی نداشت و دو تیم بازی جوانمردانه‌ای از خود ارائه نمودند.

به گزارش تفسیری فارس،تساوی بدون گل در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم برابر شاگردان حسین فرکی در تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی رقم خورد که صبایی‌ها در هفته پنجم نیز در خانه خود برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، در هفته دهم برابر داماش گیلان و در هفته دوازدهم مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان iبه تساوی رسیده بودند.

البته صبایی‌ها در هفته اول برابر پیکان تهران iبه برتری قاطع چهار بر صفر دست یافته بودند و در هفته هشتم نیز با یک گل تیم گهر شهرداری دورود را شکست دادند و بدین ترتیب با احتساب باخت سه بر یک iبه ملوان بندر انزلی، صبایی‌ها از هفت بازی خانگی ۱۰ امتیاز کسب نموده و ۱۱ امتیاز از دست داده‌اند.

در دیدار صبای قم و فولاد خوزستان که قضاوت آن را محسن ترکی بر عهده داشت، بازیکنان دو تیم iبه دور از هرگونه برخورد شدید، بازی جوانمردانه‌ای از خود iبه نمایش گذاشتند و تنها در صحنه‌ای که فرید کریمی در بیرون از محوطه جریمه فولاد خوزستان خود را نقش بر زمین نمود، داور مسابقه iبه شهاب کرمی بازیکن خطاکار فولاد کارت زرد نشان داده و وی را جریمه نمود.

البته حرکت شیطنت آمیز اکبر صادقی در دقیقه ۹۰ داور بازی را مجاب نمود ‌هافبک تیم صبای قم را با کارت زرد جریمه کند.

تساوی تیم فوتبال صبای قم برابر فولاد خوزستان در مجموع iبه کام تیم‌های دیگر و iبه خصوص رقبای آنها در بالای جدول رده‌بندی خوش آمد زیرا صبای قم و فولاد خوزستان از جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالاتر نرفتند.

صبایی‌ها که تا پیش از این دیدار با کسب ۱۹ امتیاز تیم رده نهم جدول رده‌بندی بودند، در حال حاضر با کسب ۲۰ امتیاز در همان رده باقی مانده‌اند و تیم فوتبال فولاد خوزستان هم با کسب ۲۰ امتیاز مکان هشتم جدول را در اختیار گرفته است، ولی تفاضل گل فولاد iبه اضافه شش و تفاضل گل صبای قم iبه اضافه چهار است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.