حاشیه‌ بازی پرسپولیس و تیم ملی‌نوجوانان

۱فروردین ۱۳،

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود قبل از دیدار با پیکان از ساعت ۱۷ امروز در دو نیمه ۴۵ دقیقه‌ای به مصاف تیم ملی نوجوانان رفت.

یحیی گل‌محمدی که قصد دارد تا قبل از بازی با داماش چند بار پرسپولیسی‌ها را در چمن مصنوعی مورد آزمایش قرار دهد با درخواست وی این بازی در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که حاشیه‌های کامل این بازی را در زیر می‌خوانید.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول:

نیلسون ،‌کنعانی، ‌نورمحمدی، بنگر، فشنگچی، ولاتکو، نوری، پروویچ، انصاری‌فرد، قاضی، نقی‌زاده.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم:

محمدی، کلاه‌کج، رضایی، نورمحمدی،‌بنگر، فشنگچی، ولاتکو، نوری، پروویچ، انصاری‌فرد و نقی‌زاده

همچنین با تصمیم گل‌محمدی در دقیقه ۶۵ بازی اسماعیل‌زاده، سیف‌اللهی، احمدزاده و قدمی جایگزین فشنگچی ، ولاتکو، نوری و پروویچ شدند. البته در دقیقه ۷۰ بازی نیز قاضی مجدداً به ترکیب پرسپولیس برگشت و به جای کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

ترکیب تیم ملی نوجوانان:

احمد گوهری، میلاد دایی، مصطفی هاشمی، آرمین سبحانی،‌ صادق محرمی، ماهان رحمانی، حسین کریمی، یوسف سیدی، محمد مطلوب، میلاد بدرقه،‌ محمد بازاج

داوران دیدار دوستانه امروز پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان آبی‌پوش بودند. همچنین پرسپولیس در بازی امروز طوسی و تیم ملی نوجوانان زرد پوشید.

*در ابتدای بازی حدود ۲۰ هوادار نظاره‌گر عملکرد دو تیم بودند اما با گذشت زمان، تعداد این هواداران به ۵۰ نفر افزایش پیدا کرد. البته برخی از هوادران نیز بیرون کمپ تیم‌های ملی مانده بودند که اعتراض‌هایی را نسبت به این موضوع و عدم هماهنگی‌های لازم برای ورودشان به داخل کمپ داشتند.

در ابتدای بازی کادر فنی پرسپولیس برخورد گرمی با کادر فنی تیم ملی نوجوانان که در زمین شماره یک کمپ تمرین می‌کرد داشتند. برخورد گرم یحیوی و قنبرپور از اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان با پرسپولیسی‌ها بسیار جالب بود.

* لیث نوبری و ماسیس هاکوپیان از میهمانان ویژه بازی امروز بودند. این دو نفر سابقه حضور در جمع قرمزپوشان را داشتند به همین دلیل برخورد بسیار گرمی با مهدوی‌کیا، بزیک، گل‌محمدی و حتی علی دوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان داشتند.

*نیلسون با اجازه از گل‌محمدی در دقیقه ۴۵ تمرین را ترک کرد و به رختکن رفت.

*پرسپولیس دربازی امروز سه بار هم تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد. کریم انصاری‌فرد، غلامرضا رضایی و احمدزاده بازیکنانی بودند که شلیک‌های سنگینشان تیر دروازه تیم ملی نوجوانان را لرزاند. البته نباید از عملکرد و بازی تهاجمی و خوب نوجوانان کشورمان نیز که یک روز خوب را پشت سر گذاشتند گذشت.

*مهدی مهدوی‌کیا امروز بیشتر در کنار دوستی بازی را تماشا می‌کرد. صحبت‌های زیرگوشی او با سرمربی تیم ملی نوجوانان در نوع خود جالب توجه بود.

*عملکرد خوب مهاجمان پرسپولیس سبب شد تا بارها آنها مورد تشویق کادر فنی قرار گیرند.

*در دقیقه ۸۴ بازی معدنچی که زیرلب با خود صحبت می‌کرد کمپ تیم‌های ملی را ترک کرد. البته این بازیکن اعلام کرده که مشکلی بابت بازی نکردنش نبود.

*در ابتدا و انتهای بازی کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان با یکدیگر به خوش و بش و گرفتن عکس یادگاری پرداختند. گل‌محمدی نیز به تک‌تک بازیکنان تیم ملی نوجوانان خسته نباشید گفت.

*با تصمیم گل‌محمدی فردا غایبان بازی امروز مانند نوروزی و کریمی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کنند.

این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.