حاشیه دیدار برق شیراز و شهرداری تبریز

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دیدار تیم‌های برق شیراز و شهرداری تبریز از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول عصر امروز در حالی که با یک گل iبه سود شهرداری تبریز در حال برگزاری بود، iبه دلیل فحاشی هواداران شیرازی iبه فرشید افشار، داور مسابقه نیمه همه باقی ماند.

به گزارش تفسیری فارس،در دقیقه ۲۳ این دیدار زاهدی، بازیکن برق شیراز روی حمله تبریزی‌ها، توپ را از روی خط دروازه با دست بیرون کشید تا با کارت قرمز مستقیم داور جریمه و از زمین بازی اخراج شود. همین صحنه تک گل شهرداری توسط کامیابی‌نیا را از روی نقطه پنالتی در پی داشت.

در ادامه مسابقه و در دو سه صحنه که در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم رخ داد، تماشاگران شیرازی که معتقد بودند داور باید برای برق پنالتی اعلام می‌کرده است، رو iبه فحاشی آورده و علیه وی شعارهایی را سر دادند. البته نیمکت برق شیراز نیز در چند صحنه با اعتراض‌های خود جو بازی را متشنج کرده و سبب تشدید شعار هواداران شدند.

در دقیقه ۶۳ و روی ضدحمله شهرداری تبریز، امیری دروازه‌بان برق خارج از محوطه جریمه توپ را با دست دفع کرد که این حرکت، کارت قرمز دوم داور برای شیرازی‌ها را iبه همراه داشت.

کارت قرمز دوم برای بازیکنان برق شیراز و ۹ نفره شدن این تیم در نهایت سبب شد تا توهین‌ها و فحاشی‌های تماشاگران برق شیراز شدت گرفته و بعضاً نیز با سنگ‌اندازی از سوی آنها همراه شود که همین موضوع در نهایت داور مسابقه را برای نیمه همه گذاشتن بازی مجاب کرد تا نتیجه پایانی این دیدار که iبه احتمال زیاد ۳ بر صفر iبه سود شهرداری باشد را کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص کند.

نکته قابل توجه اینکه وقتی که داور مسابقه کارت قرمز مستقیم را iبه دروزاه‌بان برق شیراز نشان داد، شیث رضایی، بازیکن شهرداری iبه سمت وی رفته و صحبت‌های درگوشی با داور انجام داد که این کار شیث عاملی شد تا هواداران شیرازی iبه همراه داور، شیث را هم فحش‌باران کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.