حاشیه دیدار گهر و ملوان۲

 دیدار تیم‌های گهر درود و ملوان انزلی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

* در بین دو نیمه هواداران دو تیم که تعداد آنها حدودا به ۶ هزار نفر می‌رسید، شدیدا درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که با وساطت نیروی انتظامی این درگیری غائله پیدا کرد اما با این حال چند نفر مصدوم شدند و برای مداوا به کنار زمین انتقال پیدا کردند. یکی از هواداران از ناحیه سر دچار شکستگی و برای مداوا با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

* استقبال از این دیدار با اینکه هیچ کدام از دو تیم از استان البرز نیستند، بسیار خوب بود. با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی‌ها در دورود بازی‌های خانگی گهر در کرج برگزار می‌شود.

* در ترکیب ملوان بازیکنانی مانند مازیار زارع، پژمان نوری و جواد شیرزاد حضور داشتند و از سوی دیگر علیرضا محمد و مجتبی زارعی از بازیکنان سرشناس گهر بودند. ضمن اینکه علیرضا نیکبخت واحدی و محمد پروین که در ترکیب ۱۸ نفره گهر حضور ندارند از روی سکوهای ورزشگاه این دیدار را تماشا ‌کردند.

*در پایان مسابقه تماشاگران گهر شیشه اتوبوس هواداران ملوان را شکستند که این موضوع منجر به انتقال اتوبوس‌ها به بیرون ورزشگاه و در نهایت حبس ملوانی‌ها در ورزشگاه انقلاب شد.

این دیدار با یک گل به سود ملوان به پایان رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.