حاشیه فوتسال گیتی‌پسند و دبیری

۱۸ام بهمن ،

 دو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و دبیری تبریز در چارچوب هفته ۲۱ لیگ برتر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان اصفهانی‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ برابر مهمان خود به برتری دست یافتند.

در پایان این دیدار حواشی زیادی به وجود آمد که سبب شد در سالن اصفهان جنجالی به وجود آید. هواداران اصفهانی در جریان بازی نسبت به مصطفی نظری دروازه‌بان ملی‌پوش و سابق گیتی‌پسند فحاشی می‌کردند و در پایان بازی یکی از هواداران گیتی‌پسند مشتی به صورت دروازه‌بان دوم دبیری تبریز زد. این موضوع سبب شد تا بازیکنان دبیری با هواداران گیتی‌پسند درگیر شوند. در این بین حسین شمس مدیر فنی دبیری تبریز نیز حضور داشت که قصد داشت با این هوادار درگیر شود اما با دخالت نیروی انتظامی این موضوع به پایان رسید.

این درگیری در حالی است که در دیدار هفته قبل دو تیم گیتی‌پسند و میثاق تهران نیز مربیان دو تیم نسبت به قضاوت داور معترض بودند و درگیری‌های لفظی نیز به وجود آمد.

حواشی در فوتسال به گونه‌ای شده که هر هفته باید شاهد اتفاقات ناپسند در ورزشگاه‌ها باشیم، این در حالی است که برخورد مناسبی با متخلفان صورت نمی‌گیرد تا عامل بازدارنده‌ای برای این امر باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.