حاشیه های دیدار داماش- استقلال / خرابی اتوبوس آبی پوشان،واکنش حاجی به صحبتهای عابدینی

۱۳م آذر ،

حاشیه های دیدار داماش- استقلال / خرابی اتوبوس آبی پوشان،واکنش حاجی به صحبتهای عابدینی

فوتبال آنلاین : خبرها باشگاه استقلال : به تعویق افتادن دیدار استقلال مقابل داماش گیلان سروصدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش فوتبال آنلاین قربانعلی الماس‌خاله در مورد محل برگزاری دیدار داماش و استقلال گفت: استاندار محترم گیلان با انجام بازی دو تیم در ورزشگاه عضدی موافقت کرد به این ترتیب دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی داماش گیلان تا ساعاتی پیش از برگزاری بازی این دو تیم در ورزشگاه سردارجنگل خبر داده بود.  البته مسئولان باشگاه داماش تمایل داشتند بازی در ورزشگاه عضدی برگزار شود.

بازی دو تیم به سبب اینکه استقلال دیرتر از زمان موعود به رشت رسید از امروز به فردا موکول شده است.

خرابی اتوبوس آبی پوشان

درحالی که تیم استقلال از رامسر به رشت با یک دستگاه اتوبوس در حال طی کردن مسیر بود در اواسط راه با خرابی اتوبوس روبرو شد.

مسئولان استقلال وقتی متوجه شدند اتوبوس خراب شده و به این زودی هم تعمیر نمی شود با ۱۰ دستگاه سواری بازیکنان و کادرفنی را روانه رشت کردند.

دیدار تیم های داماش و استقلال که قرار بود امروز ساعت ۱۵:۱۵ برگزار شود به سبب لغو پرواز عصر قبل استقلال به رشت با ۲۴ ساعت تعویق فردا سه شنبه برگزار می گردد.

جوابیه فتح الله زاده به عابدینی

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌های عابدینی مبنی بر اینکه با به تعویق انداختن بازی دو تیم داماش و استقلال می‌خواهند سه امتیاز را به تیم تهرانی بدهند، اظهار داشت: اگر دیگران این صحبت‌ها را مطرح می‌کردند اشکالی نداشت اما این حرف‌ها از آقای عابدینی بعید است. آنها قبول کنند همین گونه که ما به رشت می‌رویم به تهران بیایند و بازی کنند. ببینیم می‌توانند این کار را انجام دهند؟

وی در خصوص اینکه عابدینی اعلام کرده چرا استقلالی‌ها ۲۴ ساعت زودتر به رشت نیامدند، گفت: چرا باید ۲۴ ساعت زودتر بیایند مگر داماشی‌ها برای بازی با تیم‌های حریف ۲۴ ساعت زودتر می‌روند. از کجا می‌دانستیم که بازی لغو می‌شود. همین شرایط برای استقلال هم هست. عابدینی پیشکسوت و قابل احترام است ولی دوست دارم به اتفاقاتی که به صورت فوتبالی رخ می‌دهد اعتراض نکند. من باید ساعت ۱۰ شب اتوبوس پیدا می‌کردم و به تیم هم شام می‌دادیم. از کجا می‌دانستیم که پرواز لغو می‌شود که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: تیمی که این وسط ضرر کرده استقلال است چون ما در جام حذفی باید با سایپا بازی کنیم و برنامه تمرینی استقلال به هم ریخته است. تاخیر در این بازی برای تیم‌های دیگر تاثیری ندارد و خود ما هم از برگزاری بازی در روز سه‌شنبه ناراضی بودیم اما وقتی جاده مه آلود است و راننده اعلام می‌کند حتی نمی‌شود با سرعت عادی حرکت کنیم،‌کار دیگری از دست ما برنمی‌آمد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه‌ای که با زنیدپور برگزار کرده، اظهار داشت: چند روز پیش با او صحبت کردم و گفتم اگر بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد می‌تواند به عضویت استقلال دربیاید.

وی همچنین در خصوص حضور کامران منزوی و اینکه او اعلام کرده چارت استقلال کامل است، گفت: منزوی از دوستان قدیمی ما است و کمک کردن نیازی به چارت ندارد و او در کنار ما کمک خواهد کرد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.