حاشیه​های یک نشست انتخاباتی/کوکبیان: جوانان ما نیاز به شام دارند/چرا حرف در می​آورید، من کی جنبش سبزی بودم؟

مناظره بین احمد توکلی عضو فهرست جبهه متحد اصولگرایان و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و عضو فراکسیون اقلیت مجلس نهم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و با حاشیه های جالبی همراه بود که به بعضی از آنها  در ادامه می آید.

* مجری برنامه درپیش از شروع مناظره احمد توکلی را سخنگوی دولت شهید رجایی معرفی کرد که وی در واکنش گفت: بنده سخنگوی دولت شهید رجایی نبوم بلکه سخنگوی دولت موسوی و وزیر کار بودم که از این سمت نیز استعفا دادم.

* عنوان مناظره نقاط قوت و ضعف مجالس ششم، هفتم و هشتم اعلام شده بود که توکلی و کواکبیان حاضر نشدند با این عنوان صحبت کنند.

 * کواکبیان خطاب به دانشجویان گفت: در این مناظره انتظار جنجال از من نداشته باشید، توکلی هم اذعان داشت: من مطالب مورد نظر خود را بیان خواهم کرد.

 *زمانی که توکلی به موضوع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در دولت احمدی نژاد اشاره کرد کواکبیان به وی گفت: آقای دکتر گفته شما درست ولی جوانان ما نیاز به شام دارند، یعنی این جوانان از مسئولین شغل،اشتغال و مسکن می خواهند.

 *زمان مناظره از ساعت ۱۴ الی ۱۶ اعلام شده بود اما توکلی ساعت ۱۵ جلسه را ترک کرد و ضمن عذرخواهی به دانشجویان گفت: من عصرها نمی توانم زیاد در جلسات بمانم،ضمن آنکه امروز باید در چند جلسه دیگر شرکت کنم و نیاز به استراحت دارم.

*مجری برنامه گفت: آقای توکلی رفت اما این همه سوال ماند،استیضاح وزیرکار، پرونده سه هزار میلیاردی و….

*وقتی که توکلی جلسه را ترک کرد، مجری برنامه از برگزاری مناظره باهنر و روانبخش که قرار است فردا در دانشگاه تهران برگزار شود خبر داد و گفت: امیدوارم مناظره فردا داغ بودن این مناظره را جبران کند که کواکبیان به شوخی گفت: برای داغ شدن مناظره من حاضرم با شما برخورد فیزیکی کنم.

*یکی از دانشجویان به صورت مکتوب از کواکبیان پرسید چرا شما هم می خواهید با جنبش سبز باشید هم با جریان اصلاحات که این فعال سیاسی در پاسخ گفت: من کی ادعا کرده بودم که جنبش سبزی هستم، چرا می خواهید حرف برای آدم درست کنید.من طرفدار اصلاحات خط امام هستم و معتقدم مردم ما هیچوقت اصلاحاتی را که مورد نظر گنجی است دنبال نمی کنند و یا کسانی که کشف حجاب می کنند اصلا اصلاح طلب نیست.

/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.