حاشیه‌هایی از دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی/ تنفس در فضای آزادی غیر ممکن شد

۱۳م آذر ،

دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با آغاز نیمه دوم، تماشاگران پرسپولیسی به تشویق تیم خود پرداختند و البته در این میان، تیم رقیب را نیز از اظهار لطف خود بی نصیب نگذاشتند و چند شعار علیه آنها سردادند!

* در یکی از صحنه های حساس بازی در دقیقه ۵۵، وقتی داور خطای فشنگچی را بر روی مهاجم تراکتورسازی در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس اعلام کرد، هواداران سرخ پوش نسبت به این تصمیم داور به شدت اعتراض کردند که این حرکت با اعتراض جمعی از هواداران تراکتورسازی رو به رو شد. در نهایت درگیری لفظی کوتاهی بین این دو دسته از هواداران رخ داد.

پس از پایان غائله، هواداران تراکتورسازی که در میان پرسپولیسی ها نشسته بودن جایگاه را ترک کردند و به جمع هواداران تبریزی پیوستند.

* بلندگوی ورزشگاه آزادی در دقیقه ۶۰ بازی تعداد تماشاگران این دیدار را ۱۸ هزار نفر اعلام کرد.

* در صحنه ای که پرسپولیس چسبیده به محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود، نیلسون، دروازه بان برزیلی این تیم تا خط میانی زمین جلو آمده بود. این حرکت خطرناک نیلسون به سوژه جالبی برای عکاسان و تماشاگران تبدیل شده بود.

* پس از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی، هواداران این تیم دود سرخ رنگی را به هوا فرستادند که سبب شد هوای ورزشگاه آزادی بیش از پیش آلوده شود. پس از دقایقی این دود قرمز رنگ تمام فضای ورزشگاه را پر کرد و تنفس در فضای آزادی غیر ممکن شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.