حاشیه‌های دیداری که استقلال را به صدر رساند

۰۳م اسفند ،

دیدار تیم‌های استقلال و نفت آبادان با حاشیه‌هایی از جمله حضور دو توپ در زمین هنگام به ثمر رسیدن گل دوم استقلال و… همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت آبادان با حاشیه‌هایی به شرح زیر همراه بود:

برخی از مدافعان صنعت نفت آبادان در نیمه اول اشتباه‌های فاحشی داشتند و استقلالی‌ها هم البته نتوانستند از این اشتباهات استفاده کنند. اشتباهات مدافعان نفت با استرس بیش از حد آن‌ها هم همراه بود.

در نیمه دوم هنگامی که فرهاد مجیدی قصد حضور در زمین را داشت، تماشاگران او را تشویق کردند.

مجیدی در حالی گل دوم استقلال را به ثمر رساند که چندین ثانیه قبل از آن توپ دیگری وارد زمین شده بود و این گل در چنین شرایطی به ثمر رسید.

در لحظاتی از نیمه دوم مسابقه امیر قلعه‌نویی اعتراض‌هایی به کمک داور مسابقه داشت. بعضی از مربیان صنعت نفت هم بعضا اعتراض‌هایی می‌کردند.

هنگام گل صنعت نفت و بعد از آن میان سید مهدی رحمتی و بعضی از مدافعین استقلال از جمله حنیف عمران‌زاده، مشاجره‌های لفظی کوچکی که به نظر دربارهٔ هماهنگی آن‌ها با هم بود، ملاحظه می‌شد.

تماشاگران استقلال در لحظاتی از نیمه اول و اوایل نیمه دوم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها شایعه احتمال استعفای او بر زبان افتاده را تشویق می‌کردند. آن‌ها همچنین امیر قلعه‌نویی را هم بارها تشویق کردند.

این مسابقه به خاطر پخش کشتی تیم‌های ملی ایران و آمریکا در نیمه اول از شبکه ۳ پخش زنده نداشت.

مسئولان هماهنگ کننده به خاطر این که بازی استقلال با مسابقه کشتی ایران همزمان نشود زمان آن را چندین ساعت به تاخیر انداختند اما مشکلاتی که مانند همیشه در برنامه‌ریزی آن‌ها وجود دارد باز هم سبب تداخل مسابقه کشتی با یک نیمه از این بازی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.