حاشیه جشن پیراهن استقلال

جشن پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برگزار شد که بی نظمی و ازدحام جمعیت در سالن محل برگزاری این مراسم مشهود بود.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام باشگاه استقلال قرار بود این جشن از ساعت ۲۰ تا ۲۳ چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شود اما با یک ساعت تاخیر در ساعت ۲۱ آغاز شد.

‘امیدوار رضایی’ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، ‘حنیف عمران زاده’ و ‘علی حمودی’ مدافعان تیم استقلال، ‘رضا رجبی’ مشاور فنی و ‘کریم بوستانی’ مربی تیم استقلال جزو معدود افراد سرشناسی بودند که در موعد مقرر خود را به سالن برگزاری جشن رساندند.

ازدحام جمعیت در سالن برگزاری جشن به حدی بود که برخی بازیکنان استقلال که دقایقی پس از آغاز جشن به سالن آمدند ، نتوانستند در محل های تعیین شده بنشینند و به نظر می رسید تعداد دعوت شدگان بیش از ظرفیت سالن بوده است.

تعدادی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون از جمله داریوش ارجمند، اکبر زنچانپور، پویا امینی و سحر قریشی نیز در این جشن حضور داشتند.

در بخشی از جشن پیراهن تیم استقلال کلیپی از اردوی آماده سازی آبی پوشان در ترکیه پخش شد.

هواداران تیم استقلال در این جشن ‘امیر قلعه نویی’ سرمربی آبی پوشان را بیش از سایرین تشویق و حمایت کردند.

‘علی فتح الله زاده’ مدیرعامل باشگاه استقلال که دعوت نامه های حضور در جشن پیراهن استقلال از سوی او صادر شده بود، در این آیین حضور نداشت.

گویا فتح الله زاده که همراه با مسوولان فدراسیون فوتبال به مالزی سفر کرده بود هنوز به تهران بازنگشته است.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در حاشیه برگزاری جشن پیراهن تیم استقلال به خبرنگار ایرنا گفت: باشگاه اوساسونا پس از دریافت مبلغی که با باشگاه استقلال توافق کرده است، رضایت نامه جواد نکونام را صادر می کند.

‘علی امیری’ افزود: البته هنوز پولی از سوی حامی مالی باشگاه استقلال به حساب این باشگاه واریز نشده است تا بتوانیم مبلغ درخواستی باشگاه اوساسونا را پرداخت کنیم.

‘علی فتح الله زاده’ مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش به ایرنا گفته بود برای صدور رضایت نامه نکونام ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.