حاشیه دیدار ایران و لبنان

۲۱خردادماه،

ممتازنیوز: کاپیتان سابق پرسپولیس پشت تونل ورزشگاه آزادی ماند و اجازه حضور در داخل مجموعه یکصد هزار نفری را پیدا نکرد.

به گزارش  فارس، علی کریمی که به همراه دو نفر از دوستانش برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه آمده بود قصد داشت از تونل اصلی ورزشگاه و محل تردد بازیکنان وارد شود تا با ملی‌پوشان ایران قبل از مسابقه دیداری داشته باشد. اما ماموران از ورود او از این در ممانعت به عمل آوردند و او پشت تونل ورزشگاه ماند.

علی کریمی به سبب اینکه خودش از فوتبال خداحافظی کرد از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت نشد.

ورزشگاه آزادی و تبلیغ نامزدهای انتخابات!

ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازی ایران و لبنان را محلی مناسب برای تبلیغ نامزهای خود دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، سه روز دیگر قرار است انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برگزار شود، از همین رو ستادهای انتخاباتی نامزدهای پر تعداد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با توجه به حساسیت دیدار ایران ولبنان و پیش‌بینی حضور پرتعداد مردم در ورزشگاه آزادی، استادیوم پیر تهران را جایی مناسب برای تبلیغ نامزدهای خود دیده‌اند و اطراف ورزشگاه پر است از اقلام تبلیغاتی کاندیداهای این دو انتخابات.

با این حال برای جلوگیری از سایه انداختن حساسیت‌های انتخاباتی بر روی این دیدار مهم، از ورود پر حجم این اقلام انتخاباتی به داخل ورزشگاه توسط ستاد نامزدها جلوگیری می‌شود اما به صورت محدود تراکتهای تبلیغاتی وارد ورزشگاه شده است.

در حال حاضر و در حدود ۹۰ دقیقه تا آغاز بازی، رفته رفته به تعداد ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود.

در اقدامی جالب دو بخش شمالی و جنوبی ورزشگاه آزادی، سکوهایی با عنوان “سکوی بدون دخانیات” تدارک دیده شده است.

در ساعت‌هایی که قبل، از بلندگوهای ورزشگاه آزادی آهنگ‌های حماسی پخش شده تا با تهییج تماشاگران، آنها آماده حمایت از تیم ملی در طول بازی شوند.

در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه بازیکنان لبنان, همزمان با سر و صدای تماشاگران وارد زمین چمن استادیوم شدند.

با همت روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در بزرگراه حکیم که محل تردد اتوبوس بازیکنان ایران و لبنان است، بنرهای بزرگی از خوشحالی بازیکنان ایران پس از گلزنی در رقابتهای انتخابی جام جهانی نصب شده است.

 تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود در چارچوب مقدماتی جام جهانی به مصاف لبتان رفته است.

ترکیب تیم ملی ایران :

رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، رضا قوچان‌نژاد، مجتبی جباری، مسعود شجاعی و محمد رضا خلعتبری دیدار دو تیم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.