حاشیه دیدار پرسپولیس – ملوان

۲۸م آذر ،

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در حالی آغاز شد که حدود ۱۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه به طور بی‌امان پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

ممتازنیوز:  دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این در حالی بود که حدود ۱۰ هزار تماشاگر سرخ‌پوش برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند و بر تعداد تماشاگران لحظه به لحظه افزوده می‌شد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه از لحظه آغاز بازی به طور مداوم بازیکنان تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

یکی از مسائلی که بیش از هر چیز تشویق تماشاگران را سبب شد، حضور علی کریمی به عنوان کاپیتان در ترکیب پرسپولیس بود. این در حالی است که مهدی مهدوی کیا به سبب سرماخوردگی شدید در لیست ۱۸ نفره این بازی قرار ندارد.

نکته جالب دیگر این بازی اولین حضور امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده بر روی نیمکت پرسپولیس است تا در صورتی که لازم باشد در بازی حضور پیدا کند.

یحیی گل محمدی سرمربی موقت پرسپولیس در کنار زمین به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد و کریم باقری و ادموند بزیک دستیاران گل‌محمدی از روی سکوها و در جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کردند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به این شرح است:

نیلسون کریا (درون دروازه)، سید جلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، محمد نوری، هادی نوروزی، مهرداد پولادی، علی کریمی.

در ترکیب ملوان نیز این بازیکنان به میدان رفتند:

سرگئی پاشنکو، بابک پورغلامی، احمد آهی، سعید سالارزاده، جواد شیرزاد، مازیار زارع، پژمان نوری، سعید یوسف‌زاده، مرتضی نزهتی، مهرداد اولادی و سید جلال رافخایی.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده محسن ترکی است.

این بازی تا دقیقه ۲۳ با دوگل به سود پرسپولیس است.

ایسنا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.