حاشیه نگاری از راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن + تصاویر

 

به گزارش ممتاز نیوز، راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن در طول ۳۷  سال پیروزی انقلاب اسلامی هر سال باشکوه تر از سال گذشته برگزار شده و به مثابه خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است لذا نظر به اهمیت این روز باشکوه، شما می توانید اخبار لحظه به لحظه حضور مردم و چهره های سیاسی را در زیر مشاهده کنید:

 

با پایان گرفتن مراسم رسمی راهپیمایی و همزمان با اذان ظهر، مردم تهران در مساجد نزدیک به محل راهپیمایی و برخی نیز در خیابان به اقامه نماز پرداختند.

 

سردار شریف: چشم‌انداز انقلاب اسلامی روشن است

 

ساعت ۱:۰۸ دقیقه- سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران امروز ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان بابل گفت: با وجود همه دشمنی‌ها افق و چشم‌انداز جمهوری اسلامی، چشم انداز روشنی است.

 

کعبی: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند

 

ساعت ۱:۰۷ دقیقه- آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن  در جمع مردم شهر قم حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجدید بیعت با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

 

اوحدی:شعار محوری انقلاب «همچنان مرگ بر آمریکا» است

 

ساعت ۱:۰۶ دقیقه- سعید اوحدی در مراسم ۲۲ بهمن در خرم‌آباد خطاب به دانش‎آموزان، بیان کرد: شما آینده‎سازان به حق انقلاب اسلامی هستید. این ایام‎الله و سالگرد سی و هفتمین انقلاب اسلامی را به مردم شریفی که به حق صاحب آن هستند و هر چه داشته‎اند در طبق اخلاص نهاده‎اند تبریک می‎گوییم.

 

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: تحقق مردم‎سالاری دینی در هفتم اسفندماه تبلور می‎یابد.

 

آیت‌الله اختری: ملت ایران در برابر زورگویی‌ها سر تسلیم فرود نمی‌آورد

 

ساعت ۱:۰۵ دقیقه- آیت‌الله محمدحسن اختری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام با بیان اینکه «وسوسه دشمن برای این است که انقلابمان را تضعیف کند» اظهار کرد: ما معیارهای زیادی داریم برای آنکه در شرایط امروز بهتر آن را درک کنیم. باید به استقلال کشور اشاره‌ کنیم که این مهم یکی از شعارهای اصلی انقلاب بود به این معنا که هیچ کشوری حق دخالت در امور ما را ندارد.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی اعلام کردند که دشمنان بدانند ملت مسلمان و غیور ایران در برابر زورگویی‌ها و در برابر قدرت‌طلبی و توطئه کشورها سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

 

صادق محصولی عضو جبهه یکتا در جمع راهپیمایان

 

ساعت ۱:۰۵ دقیقه- صادق محصولی عضو جبهه یکتا، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی اظهار داشت: پیام مهم مردم این است که در ۳۷ سال گذشته غرب و آمریکا را آزموده‌اند و به دشمنان اطمینان نخواهند کرد.

 

نوبخت: باور کنیم در سایه وحدت و همدلی می‌توان در هر عرصه‌ای پیروز شد

 

ساعت ۱:۰۵ دقیقه- محمدباقر نوبخت در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شیراز، گفت: اکنون باید پاسخ منطقی از روند شکل‌گیری و عوامل به‌وجود آورنده انقلاب و ادامه سیر تکاملی انقلاب داشته باشیم.

 

سخنگوی دولت با اشاره به آیات قرآن کریم و وعده‌های خداوند به اهل ایمان، گفت: باور کنیم که در سایه وحدت، همدلی و همراهی می‌توان در هر عرصه‌ای پیروز شد.

 

حضور محسن رضایی به همراه آیت‌الله دری نجف آبادی در جمع راهپیمایان اراکی

 

ساعت ۱:۰۰ – محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در طلیعه سی و هشتمین بهار آزادی به همراه آیت‌الله دری نجف آبادی، امام جمعه اراک در جمع راهپیمایان اراکی حضور یافت.

 

نهاوندیان: مردم همچنان بر پیمان و بعیت آغازین خود پایبند هستند

 

ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه- محمد نهاوندیان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم زنجان و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران همان شعار آغازین انقلاب است که استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت است و این حضور پر شور و شکوه مرد‌م نشان می‌دهد که مردم ما همچنان بر پیمان و بعیت آغازین خود پایبند هستند و مسیر عزت و شکوفایی کشور را دنبال می‌کنند.

 

امین‌زاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه- الهام امین‌زاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم باید بتوانند نمایندگان کارشناس، با تجربه، مردمی و دردآشنا انتخاب کنند.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

سردار اشتری: حضور میلیونی مردم دشمنان نظام و انقلاب را نا امید کرد

 

ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه-سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور میلیونی مردم، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد.

 

وحید دستجردی: خواب آشفته دشمنان درباره ملت ایران تعبیر نخواهد شد

 

ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه- مرضیه وحید دستجردی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: پیام حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی امیروز این است که غربی‌ها و کسانی که آنطرف مرزهای کشور نشسته‌اند بدانند ملت از کشور و ناموس خودش با آخرین نفس حمایت می‌کند و در صحنه خواهد بود.

 

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور قاطع مردم در راهپیمایی بار دیگر به استکبار جهانی نشان داد که درباره ملت بزرگ ایران با خوابهای آشفته نبینمد چرا که این خوابها هیچوقت تعبیر نخواهد شد.

 

علی شمخانی درالعباده یزد در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

ساعت ۱۲:۲۲ دقیقه- امیر دریابان “علی شمخانی” در جمع راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن مردم درالعباده یزد در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مقایسه ایران قبل از انقلاب، ایران پس از انقلاب و پیش‎‎بینی ایران فردا بعد از توافقات هسته‌ای سال ۹۴ پرداخت.

 

حضور حجت الاسلام ناطق نوری به همراه مسعود سلطانی فر و اکبر ترکان در جزیره کیش

 

ساعت ۱۲:۲۱ دقیقه-  حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری که در مراسم ۲۲ بهمن در جزیره کیش سخنرانی می‌کرد، اظهار کرد:‌ نطفه موسی در کاخ فرعون منعقد شد و به دست فرعون و همسر مومن او بزرگ شد و سرانجام مأموریت پیدا کرد تا در مقابل فرعون بایستد حتی وقتی فرعون با تعبیر خوابش در حال کشتن همه مادرانی بود که فرزندان‌شان پسر بودند.

 

در این مراسم مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین اکبر ترکان مدیرعامل مناطق آزاد و امام جمعه جزیره کیش حضور داشتند.

 

زنگنه: نمی‌توانم قیمت نفت در پسابرجام را حدس بزنم

 

ساعت ۱۲:۲۱ دقیقه- بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال خوشبختانه مردم حضور چشمگیری در راهپمایی داشتند و به نظر من این بخشی از این حضور به موفقیت ملت ایران در مسائل هسته‌ای بازمی‌گردد.

 

وزیر نفت می‌گوید که نمی‌تواند قیمت نفت در پسابرجام را حدس بزند.

 

رحماندوست: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را سوژه شماره یک خود قرار دهند

 

ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه- مجتبی رحماندوست عضو لیست ۳۰ نفره ائتلاف اصولگرایان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز از خیابان بهبودی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست و حضور مردم را بسیار پرشور و گسترده ارزیابی کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات معیشتی مردم را سوژه شماره یک خود قرار دهند، گفت: از خدا می‌خواهیم که مسئولان ما را به سوی مردم هدایت کنند.

 

حضور حسین طلا، غفوری فرد، بذرپاش، میرکاظمی، نادران، پرویز سروری و حسینعلی امیری در جمع راهپیمایان تهرانی

 

ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه- حسین طلا، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، حسن غفوری فرد رئیس خانه احزاب، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور، مهرداد بذرپاش، الیاس نادران و سید مسعود میرکاظمینمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان تهرانی حضور پیدا کردند.

 

حسینیان: مردم به لیست‌هایی که بر روی آن شناخت دارند رای دهند

 

ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه- نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخابات مردم باید به لیست‌هایی که بر روی آن شناخت دارند رای دهند تا کسانی که در زمان‌های خاص برای ارزش‌های انقلاب سینه سپر کرده‌اند، رای بیاورند.

 

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در راهپیمایی ۲۲بهمن

 

ساعت ۱۲:۰۰ دقیقه- عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش به جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن در تهران پیوست.

 

حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و وزیر دفاع در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۱:۵۸ دقیقه- جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرد.

 

ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه- حسین دهقان وزیر دفاع در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز پایبندی آنها به مبانی انقلاب و ارزشهای آن را اثبات کرد و نشان داد که آنها با این حضور در تداوم راه انقلاب ثابت قدم هستند.

 

سرافراز: صدا و سیما درباره مشکلات معیشتی برنامه‌های زیادی دارد

 

ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه- محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در جمع خبرنگاران رئیس سازمان صدا و سیما درباره برنامه رسانه ملی برای توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: ما برنامه‌های زیادی در این زمینه داریم و سعی می‌کنیم هم مواضع دولت و هم مواضع مردم را منکعس کنیم.

 

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی: کسانی باید به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بروند که استقلال کشور را نفروشند

 

ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه- حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در جمع راهپیمایان بوشهری گفت: باید در انتخابات حواسمان جمع باشد کسانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بروند که آبرو، حیثیت و استقلال کشور را نفروشند.

 

حجت الاسلام طائب: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند زیر بار سلطه دشمنان نخواهند رفت

 

ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه- حجت الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت:‌ حضور میلیونی مردم به غرب این پیام را می‌دهد که مردم زیر بار سلطه دشمنان نخواهند رفت.

 

حضور محمد هاشمی در جمع راهپیمایان

 

ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه- محمد هاشمی رفسنجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی قبل با حضور در میدان توحید به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

 

واعظی: حزب اعتدال و توسعه با لاریجانی و عارف کار می‌کند

 

ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه- محمود واعظی وزیر ارتباطات صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین پیام راهپیمایی این است که ما به دنیا اعلام می‌کنیم که بعد از ۳۷ سال آن میراثی که امام برای ما به یادگار گذاشته و مقام معظم رهبری پاسداری کرده است ملت ایران به آن عهد و پیمان وفادار است.

 

وزیر ارتباطات که عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه نیز هست درباره ساز و کار انتخاباتی این حزب گفت: هم با لاریجانی کار می‌کنیم هم با عارف.

 

فانی: حضور مردم در راهپیمایی امروز، یعنی حضور در پای صندوق‌های رای

 

ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه-علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: حضور مردم در راهپیمایی یعنی حضور در پای صندوق‌های رای در هفتم اسفند که امیدواریم این حضور آثار مثبتی برای کشور داشته باشد.

 

 

 

راهپیمایی 22 بهمن

 

 

 

آغاز سخنرانی رییس جمهور

 

ساعت ۱۱:۳۶ دقیقه-  آغاز سخنرانی رییس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن

 

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور طی سخنانی در اجتماع بزرگ راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان آزادی تهران، با بیان اینکه مردم خواست ده‌ها ساله خود را در کلام امام و رهبری متبلور می‌بینند، اظهار داشت: جهانیان در برابر انقلاب شکوهمند و بزرگ و مردمی ایران بهت‌زده شدند و دیدند که چگونه کلام یک رهبر دینی و معنوی این همه می‌تواند در جهان معاصر در میان مردم صاحب نفوذ باشد.

 

وی افزود: همه ما می‌دانیم که انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب سیاسی نیست گرچه با سیاست تنگاتنگ آمیخته است اما مسئله مهم اخلاق است و همواره اخلاق بر سیاست مقدم بوده است.

 

وی تصریح کرد: ما امروز باید با یک اقدام مشترک ملی در جهت وحدت، آشتی ملی، اقتدا و اراده انقلابی و با هدایت‌های مقام معظم رهبری کار را به پیش ببریم و انتخابات پیش رو نیز مصداقی از همین گفت‌وگوی ملی است.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب ما پای صندوق آرا تبلور پیدا می‌کند، گفت: هیچکس نباید با صندوق رای قهر کند و همه مردم باید پای صندوق آرا بشتابند.

 

روحانی ادامه داد: همانطور که رهبری معظم فرمودند، فرضاً اگر کسی به نظام و حکومت هم نقد دارد نباید با صندوق آرا قهر کند. این صندوق، حق‌الناس است و همه ما باید به آن احترام کنیم چراکه سرمایه اجتماعی ما در کار این صندوق خواهد بود و ایی رای ملت است که حرف آخر را می‌زند.

 

وی گفت: رای ملت ایران در ۷ اسفند، رای به امید، عقلانیت، قانون و  دفاع از حقوق ملت است. رای ۷ اسفند ملت بزرگوار ما، رای به ساختن ایران عزیز بر پایه گفت‌وگو و اعتماد است.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: رای ما «نه» به آنهایی است که می‌خواهند به قانون پشت کنند، «نه» به آنهایی است که اهل منازعه و افراط هستند و ما عظمت این ملت و کشور را با اتحاد و وحدت به نقطه مطلوب خواهیم رساند.

 

شعارها در تایید قطعنامه

 

ساعت ۱۱:۳۳ دقیقه- شعارهای « یک پارچگی امت حزب الله/ غوغا کند در هفتم اسفند ماه»، «با انتخاب مجلس و خبرگان/ رسوا شود نقشه استکباران» و مرگ بر آمریکا دیگر شعارهای مردم در تایید قطعنامه بود.

 

آیت‌الله نوری‌همدانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت

 

ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه-  آیت‌الله نوری‌همدانی به جمع عظیم راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم قم پیوست.

 

حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۱:۲۸ دقیقه- حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دقایقی قبل به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

 

 

 

22بهمن

 

 

 

حضور علی اکبر صالحی و حجت‌الاسلام کاظم صدیقی

 

ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه- علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز لحظاتی پیش در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران حضور یافتند.

 

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: راکتور آب سنگین اراک ظرف ۳ الی ۴ سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

راهپیمایی 22 بهمن

 

 

 

حضور سرلشکرفیروزآبادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۱:۲۱ دقیقه- حسن فیروزآبادی صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با مردم مسیر راهپیمایی را به سمت میدان آزادی همراه با راهپیمایان پیمود.

 

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۱:۲۱ دقیقه-امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

قرائت قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه در میدان آزادی تهران

 

ساعت ۱۱:۱۹ دقیقه- قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه در میدان آزادی تهران و در جمع راهپیمایان قرائت شد. (متن کامل اینجا)

 

حضرتی: پیام امروز حضور مردم اعلام وفاداری است

 

ساعت ۱۱:۱۷ دقیقه- الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: پیام امروز حضور مردم اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، امام، خون شهدا و پایداری و استقامت در مسیر اهداف نظام است.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۱:۱۶ دقیقه- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی ۲۲ بهمن، به جمع شرکت کنندگان در این اجتماع عظیم پیوست.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم

 

ساعت ۱۱:۱۶ دقیقه- علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم حضور یافت.

 

امیر اسماعیلی: «سماوات» جدیدترین سامانه راداری قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاست

 

ساعت ۱۱:۱۶ دقیقه- امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران،  «سماوات» را جدیدترین سامانه راداری اپتیکی و هوشمند این قرارگاه اعلام کرد.

 

عارف: دولت باجدیت برای پاسخگویی به مطالبات اقتصادی کار می‌کند

 

ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه- محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گفت: هنوز برای نتیجه‌گیری در رابطه با چگونگی رفع موانع اقتصادی پس از برجام زود است ولی دولت با جدیت برای پاسخگویی به مطالبات اقتصادی کار می‌کند.

 

 

 

عارف

 

 

 

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع مردم

 

ساعت ۱۱:۱۴ دقیقه- سردار حسین اشتری فرمانده ناجا دقایقی پیش با حضور در میدان توحید به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

 

جهانگیری به جمع راهپیمایان پیوست

 

ساعت ۱۱:۱۴ دقیقه- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش با حضور در میدان توحید به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

 

حداد عادل: مردم بیش از همه خواهان وحدت هستند

 

ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه- غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با بیان اینکه مردم بیش از همه خواهان وحدت و ادامه مسیر امام و انقلاب پشت سر رهبری هستند، گفت: اصولگرایان برنامه جامع و مفصلی در حوزه اقتصادی دارند که در آینده نزدیک به طور مفصل اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است، لاله افتخاری و فاطمه رهبر به همراه حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.

 

وزیر بهداشت در جمع راهپیمایان

 

ساعت ۱۱:۱۲ دقیقه- حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، صبح امروز در چهارراه ولیعصر در جمع راهپیمایان تهرانی ۲۲ بهمن حضور یافت.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

حجت‌الاسلام اژه‌ای: باید به استکبارستیزی و حقوق مستضعفین توجه ویژه‌ای داشته باشیم

 

ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه- حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی با اشاره به وفاداری مردم به آرمان‌های امام و انقلاب و حضور دشمن‌شکن آنها در این راهپیمایی در جمع خبرنگاران درباره به تلاش دشمن برای ضربه به جمهوری اسلامی،‌ اظهار داشت: دشمن می‌خواهد امنیت ما را به خطر بیندازد اما با اتکا به خداوند و اقتدار نیروهای ما و حضور ملت موفق نشده و نخواهد شد.

 

اژه‌ای ادامه داد: ما امروز از لحاظ نیروی نظامی و قدرت سپاه و ارتش عزیزمان از لحاظ کمی و کیفی یکی از نیروهای نظامی مثال‌زدنی منطقه و جهان هستیم و از لحاظ تجهیزات و دستاوردهای نظامی نیز از تجهیزاتی مدرن و کارآمد که تولیدات بومی هستند برخورداریم.

 

سخنگوی قوه قضاییه حضور پرشور و گسترده مردم در حمایت از انقلاب را از موشک و تجهیزات نظامی مقتدرتر دانست و گفت: ما باید به استکبارستیزی، حقوق مستضعفین و عدالت توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

 

 

راهپیمایی 22 بهمن

 

 

 

حضور معاونان وزارت علوم و روساهای دانشگاه تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه- تعدادی از مقامات وزارت علوم و روساهای دانشگاه‌های تهران صبح امروز در ابتدا با حضور در مقابل دانشگاه تهران از پیاده‌راه انقلاب که به مناسبت ۲۲ بهمن برگزار شده، بازدید کردند و سپس به خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوستند.

 

سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، ایرجی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رخشانی‌مهر مدیرکل طرح‌های وزارت علوم و همچنین حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، نیلی احمدی‌آبادی رئیس دانشگاه تهران، اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و جمعی از معاونین دیگر دانشگاه‌های تهران پس از بازدید از پیاده راه انقلاب، به راهپیمایی پیوستند.

 

مهرعلی زاده: مردم در روز ۷ اسفند به ندای رهبری لبیک خواهند گفت

 

ساعت ۱۱:۰۹ دقیقه- محسن مهرعلی زاده در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت که مردم در روز هفتم اسفند نیز به ندای رهبری برای حضور باشکوه در انتخابات لبیک خواهند گفت.

 

 

 

22 بهمن

 

مهرعلیزاده و الیاس حضرتی

 

آیت الله مکارم شیرازی: انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

 

ساعت ۱۱:۰۸ دقیقه- آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی همپای دیگر اقشار مردم به سیل خروشان راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم شهر قم پیوست و در این راهپیمایی حضور یافت.

 

این مرجع تقلید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی امروز به واسطه پیشرفت‌های گسترده‌ای که در عرصه‌های مختلف داشته خاری در چشم دشمنان و مایه شادی دوستان است.

 

 آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در جمع راهپیمایان مردم قم

 

ساعت ۱۱:۰۷ دقیقه- آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور مردم در راهپیمایی امروز را بسیار باشکوه توصیف کرد و افزود: مردم امروز نیز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن این اقتدار را به نمایش گذاشتند.

 

 قشقاوی: جهان امروز شاهد مشارکت مردم در انتخابات و راهپیمایی است

 

ساعت ۱۱:۰۶ دقیقه – حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: وظیفه همه است که در این همایش بزرگ شرکت کنیم.

 

معاون کنسولی وزارت امورخارجه گفت: جهان امروز شاهد مشارکت مردم در انتخابات و راهپیمایی است.

 

حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

ساعت ۱۱:۰۶ دقیقه- آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین ساعات مراسم سی وهفتمین فجر انقلاب اسلامی از حوالی خیابان جمالزاده به جمع راهپیمایان این مراسم پیوست.

 

 

 

هاشمی

 

 

 

سردار صفوی: دست آمریکا در خون شهدای ملت ایران و ملت‌های عراق ، سوریه و فلسطین آغشته است

 

ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه-سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، که بعنوان سخنران یوم الله ۲۲ بهمن استان همدان در اجتماع پرشور راهپیمایان سخن می گفت با اشاره به حماسه حضور مردم در این راهپیمایی گفت:حماسه شما مردم در این راهپیمایی سرمایه عظیم و ظرفیت استراتژیک انقلاب اسلامی برای دفع توطئه های جدید دشمنان علیه ملت و کشور عزیزمان ایران است.

 

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه آمریکا دشمن اول ملت ایران است ، تصریح کرد: دست آمریکا در خون شهدای ملت ایران و ملت‌های عراق ، سوریه و فلسطین آغشته است. برخی به دنبال معرفی کردن دشمن به عنوان دوست هستند و نا آگاهی از حیله ها و نقشه های استکبار علیه ملت ایران ، از برنامه های دشمنان است.

 

محمود احمدی‌نژاد در خیابان آزادی

 

ساعت ۱۱:۰۲ دقیقه- محمود احمدی‌نژاد در خیابان آزادی و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرد. تعدادی از جوانان اطراف احمدی‌نژاد حلقه زده بودند و سعی داشتند با وی عکس یادگاری بگیرند.

 

مولاوردی: امروز روز جشن ملی و استقلال و آزادی ملت ایران است

 

ساعت ۱۱:۰۰ دقیقه – شهیندخت مولاوردی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز روز جشن ملی و استقلال و آزادی ملت ایران است، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم حضور گسترده و پرشور مردم می‌تواند برای دنیا حامل این پیام باشد که مردم هنوز پای آرمان‌ها و شعارها و اهداف انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران بود ایستاده‌اند و حاضرند در تمامی صحنه‌ها حضوری گسترده داشته باشند.

 

جهانگیر: انتخابات مثل سایر مسائل، مظهر اراده جمعی مردم است

 

ساعت ۱۰:۵۷ دقیقه – اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۹۴ در جمع خبرنگاران در رابطه با دو انتخابات مهم پیش رو گفت: انتخابات مثل سایر مسائل، مظهر اراده جمعی مردم است که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که در حقیقت نشان‌دهنده اراده جمعی ملت است.

 

جنتی: شیعه و سنی با وحدتی چشمگیر در راهپیمایی۲۲بهمن حضور یافتند

 

ساعت ۱۰:۵۶ دقیقه –علی جنتی درحاشیه راهپیمایی۲۲بهمن در زاهدان اظهار کرد: امروز شیعه و سنی با وحدتی چشمگیر در راهپیمایی۲۲بهمن حضور یافتند.این حضور چشمگیر نمادی از وحدت و همگرایی مردم سیستان و بلوچستان را به نمایش گذاشت.

 

رییس جمهور به جمع راهپیمایان پیوست

 

ساعت ۱۰:۵۰دقیقه –حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از حوالی خیابان بهبودی به جمع راهپیمایان پیوست.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع راهپیمایان تهرانی با سپاسگذاری از مردم که بعد از ۳۷ سال مثل اولین روز در صحنه هستند افزود: امروز ایران دارای امنیت و ثبات خوبی در منطقه است و همه جهانیان چشم به فعالیت ایران دوخته‌اند.

 

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم با کمک مردم و رهبر انقلاب به همه اهداف خود دست پیدا کنیم.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

رئیس قوه‌ قضائیه به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست

 

ساعت ۱۰:۴۶دقیقه – آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس دستگاه قضایی لحظاتی قبل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در محدوده نواب – آزادی به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۹۴ پیوست.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

راهپیمایان تهرانی چه ویژگی‌هایی برای کاندیداهای شایسته مجلس و خبرگان برشمردند؟

 

ساعت ۴۵: ۱۰دقیقه – راهپیمایان تهرانی هنگام عبور از مقابل غرفه گفتگو و بحث دانشگاه صنعتی شریف خطاب به ویژگی‌های مورد انتظار خود درباره اعضای دوره آینده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پرداختند.

 

وفاداری به امام و انقلاب، حزب‌اللهی بودن، اعتقاد به اسلام ناب محمدی، تبعیت محض از رهبری، الگو قرار دادن شهیدان بزرگواری همچون حسن باقری، پرهیز از دنبال کردن منابع شخصی و حزبی، پرهیز از هر گونه وعده دروغ به مردم و عدم دلبستگی به برقراری رابطه با آمریکا از جمله ویژگی‌هایی بود که مردم تهران در روز پیروزی انقلاب اسلامی برای نمایندگان دوره آتی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برشمردند.

 

حسینی:دولت به جای وعده‌های جدید مطالبات مردم را پاسخ دهد

 

ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه – سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن  گفت: تاکنون مردم در برابر وعده‌های مسئولان بردباری کرده‌اند و با گذشت دو سال و نیم انتظار دارند دولت یک حرکت جدی در رونق‌بخشی به اقتصاد ساماندهی کند و به دور از فرافکنی‌ها و وعده‌های دیگر مطالبات ملت را پاسخ دهد.

 

تبلیغات غیرقانونی برخی کاندیداها و گرو‌ه‌های سیاسی مجلس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

ساعت ۱۰:۴۲ دقیقه – درحالیکه هنوز چند روزی تا آغاز رسمی و قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، برخی افراد و کاندیداها اقدام به شروع تبلیغات کرده اند.

 

پوسترهای تبلیغاتی این افراد و گروهها در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران نصب شده است.

 

طهرانچی: مردم ایران هدف والایی دارند و آن هدف را پس از ۳۷ سال همچنان دنبال می‌کنند

 

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفتگویی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران در راهپیمایی‌هایی شرکت کرده‌اند که هواپیمای جنگی بالاسرشان بوده است یا راهپیمایی بعد از فاو و راهپیمایی پس از جنگ؛ و این مسئله نشان دهنده این است که مردم ایران هدف والایی دارند و آن هدف را پس از ۳۷ سال همچنان دنبال می‌کنند.

 

کواکبیان: رفع موانع اقتصادی یک‌شبه میسر نمی‌شود

 

ساعت ۱۰:۳۷ دقیقه – کواکبیان رئیس حزب مردم سالاری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: رفع موانع اقتصادی یک‌شبه میسر نمی‌شود. تحریم‌ها در طول ۸-۷ سال گذشته تاثیراتی داشته است که بهبود آن زمان می‌طلبد.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

داودی: اولویت‌های کاری دولت، مجلس و تمام مسئولان در سال آینده مطمئناً رفع مشکلات اقتصادی است

 

ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه – پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: اولویت‌های کاری دولت، مجلس و تمام مسئولان در سال آینده مطمئناً رفع مشکلات اقتصادی است.

 

باهنر در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن تهران حضور یافت

 

ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه – محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران و نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل از میدان انقلاب تهران به خیل راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه پیوست.

 

محمد زارع فومنی و جمعی از اعضای حزب مردمی اصلاحات در چهارراه ولیعصر(عج)

 

ساعت ۱۰:۲۷ دقیقه – محمد زارع فومنی و جمعی از اعضای حزب مردمی اصلاحات در چهارراه ولیعصر(عج) به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوستند.

 

ساعت ۱۰:۲۶ دقیقه – راهپیمایان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت، پرچم های فلسطین و حزب الله را در کنار پرچم ایران به اهتزاز در آوردند.

 

دست نوشته های مردم در این راهپیمایی کاملا رنگ و بوی ضداستکباری و البته انتخاباتی دارد. برخی از این دست نوشته ها اینگونه اند؛«در غیرت ما ذلت نمی گنجد»، «آنها که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند»، « حضور در انتخابات آگاهی است. بصیرت است»، «مصالحه با شیطان خیانت است به قران».

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

همچنین پلاکاردهایی گروه های مختلف سیاسی هم در مسیر راهپیمایی و در دستان مردم دیده می شود، پوسترهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان با شعار «معیشت، امنیت، پیشرفت» و همچنین بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور در انتخابات آگاهی و بصیرت است، از جمله آنهاست.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

امیر اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت

 

ساعت ۱۰:۲۴ دقیقه –امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با حضور در چهارراه ولیعصر(عج) تهران، به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست.

 

ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه – هر ساله تعداد زیادی مهمانان خارجی از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به ایران می آیند تا ضمن حضور در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب، راهپیمایی بی بدیل ایرانیان را هم به تماشا بنشینند، اتفاقی که امسال هم تکرار شده است.

 

ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه – پزشکان، راهپیمایان تهرانی را در راهپیمایی امروز رایگان ویزیت می کنند.

 

حضور هموطنان اقلیت ارمنی و کلیمی در جشن انقلاب

 

ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه – حضور هموطنان اقلیت ارمنی و کلیمی در جشن انقلاب هم قابل توجه است، خصوصا که با لباس های خاص خود حاضر شده اند.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه – همزمان با آحاد ملت ایران، جمعی از خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت گروهی از میدان توحید به جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران پیوستند.

 

تفنگداران آمریکایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن!

 

ساعت ۱۰:۰۳ دقیقه در حاشیه راهیپیمایی  امروز و در حوالی میدان انقلاب برخی جوانان تهرانی با پوشیدن لباس‌های تفنگداران آمریکایی و نشستن بر کف یک قایق، صحنه دستگیری متجاوزان آمریکایی را بازسازی کردند.

 

جوانان تهرانی این اقدام خود را نوعی کنایه به آمریکایی‌ها توصیف کردند و تاکید کردند که هیچ گاه تجاوز به خاک کشورشان را نخواهند پذیرفت.

 

دی ماه سال جاری نیروی دریایی سپاه ۲ فروند قایق نظامی آمریکایی با ۱۰ سرنشین آن را در آبهای ایران و در حوالی جزیره فارسی توقیف کرد.

 

 

تفنگداران آمریکایی در راهپیمایی 22 بهمن

 

 

آغاز رسمی راهپیمایی

 

ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه – با آغاز رسمی راهپیمایی در ساعت ۱۰ و تلاوت قرآن کریم به سرعت بر خیل راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان آزادی و خیابان های منتهی به آن اضافه می شود.

 

اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه سان ارتش در میدان آزادی برنامه دیگری است که پس از قرائت قرآن به اجرا درآمد.

 

ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه – تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز شده که در همین زمینه برخی داوطلبان از فرصت راهپیمایی برای طرح دیدگاه‌هایشان بهره می‌برند.

 

با توجه به آغاز رسمی مهلت دو هفته ای تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان از صبح امروز، پلاکاردهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان در مسیر راهپیمایی نصب شده است. همچنین بروشورهای معرفی آنها نیز میان مردم توزیع می گردد.

 

محمد باقر قالیباف شهردار تهران در جمع راهپیمایان اهواز

 

ساعت ۹:۵۰ دقیقه – محمد باقر قالیباف شهردار تهران در جمع راهپیمایان شهر اهواز حضور پیدا کرد.

 

 

 

قالیباف

 

 

 

ساعت ۹:۴۸ دقیقه – راهپیمایان همچنین تصاویر امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست دارند.

 

 

 

22 بهمن

 

 

 

سردار قاسم سلیمانی در اولین لحظات را‌هپیمایی

 

ساعت ۹:۴۴ دقیقه- سردار قاسم سلیمانی در اولین لحظات را‌هپیمایی مراسم ۲۲ بهمن با حضور در خیابان انقلاب به همراه خیل راهپیمایان تهرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد.

 

 

 

حاج قاسم سلیمانی

 

 

 

ساعت ۹:۴۲ دقیقه – محمد حسین یادگاری رئیس سابق جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دشمن از همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو می‌ترسد، گفت: حرف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، استکبار ستیزی و توجه مسئولان به ظرفیت‌های داخلی است.

 

ساعت ۹:۰۲ دقیقه – مردم تهران نیز همراه با سایر مردم در شهرهای مختلف کشورمان پیش از آغاز رسمی مراسم در مسیرهای تعیین شده حضور یافته‌اند.

 

ساعت ۹:۰۰ – راهپیمایی میلیونی ملت ایران در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب لحظاتی پیش به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

 

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جمع مردم در میدان آزادی سخنرانی خواهد کرد.

 

 

 

پایان/

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.