حاشیه های بازی و مصاحبه مطبوعاتی مربیان سایپای البرز و شاهین بوشهر

به گزارش ایرنا، با تساوی تیم شاهین بوشهر مقابل سایپا البرز که سبب سقوط تیم شاهین به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شد، تماشاگران تیم شاهین برای دقایقی حاضر به ترک ورزشگاه نشدند وعلیه مسوولان این باشگاه شعاردادند.

دیدار تیم های شاهین بوشهر و سایپا البرز با تاخیر یک دقیقه ای به احترام فوت دو برادر هوادار تیم شاهین آغاز شد.

استاندار بوشهرهمراه با تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی این استان از نزدیک شاهد دیدار این دو تیم بود.

شمار تماشاگران شاهین بوشهر دراین بازی نسبت به بازی های گذشته این تیم کمتر بود.

از دست دادن فرصت های پیاپی گلزنی توسط بازیکنان شاهین باعث شد که تماشاگران با دادن شعار ‘دقت کن، گل بزن ‘ از بازیکنانشان بخواهند که رو به جلو بازی کنند.

حرکت جوانمردانه مرتضی عزیز محمدی در حالی که در شرایط بسیار خوب گل زنی بود اما بدلیل مصدومیت یکی از بازیکنان سایپا توپ را به بیرون زد با اعتراض تماشاچیان روبه رو شد.

تماشاگران شاهین معتقد به وقت کشی و تمارض بازیکنان سایپا بودند .

گل دقیقه ۴۵ لک چیرا مدافع تیم شاهین بوشهرآفساید اعلام شد.

کریم انصاری فر که فقط تا قبل از دقیقه ۵۸ این دیدار حتی یک موقعیت برای گل زنی نداشت ظرف دو دقیقه دروازه تیم شاهین را دو بارباز کرد.

در دقیقه ۶۵ ضربه بغل پای انصاری فر با برخورد به تیرک عمودی به زمین برگشت که مهاجم سایپا بشدت مورد تشویق تماشاگران شاهین قرار گرفت.

دو پنالتی منجر به گل در دقایق ۸۰ و ۸۲ به نفع شاهین که سبب تساوی نتیجه این دیدار شد اعتراض شدید تقوی و عصبانیت وی را به همراه داشت.

اعتراض هواداران تیم شاهین نسبت به عملکرد مدیران این تیم پس از زدن گل تساوی همچنان ادامه داشت.

هواداران شاهین تا نیم ساعت پس از پایان این دیدار و با مشخص شدن سقوط تیمشان به لیگ دسته اول حاضر به ترک سکوها نشدند و علیه هیات موسسین این باشگاه و مسوولان استان و هیات فوتبال بوشهر شعار می دادند.

پس از سقوط شاهین بوشهر به لیگ دسته اول، بیشتر تماشاگران متعصب این تیم در حالی که بشدت گریه می‌کردند گفتند ‘ اگر شاهین به لیگ دسته های پایین تر هم سقوط کند در کنارش خواهند ماند’.

کنفرانس خبری پس از دیدار این دوتیم با توهین و استفاده از الفاظ رکیک توسط مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا به خبرنگاران بوشهری که نسبت به تاخیر ورود وی به سالن معترض بودند برای نیم ساعت به جنجال کشیده شد.

بیش از ۲۰۰ تن از هواداران شاهین حاضر به ترک ورزشگاه نشدند و با سد کردن مسیر خروجی اتوبوس بازیکنان تیم شاهین به عملکرد آنها معترض بودند که بازیکنان شاهین پس از یک ساعت توانستند از ورزشگاه خارج شوند.

دیدار تیم های شاهین بوشهر و سایپا کرج با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و با این نتیجه سقوط شاهین به لیگ دسته اول قطعی شد. ک/۲

۷۲۰۳/۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۷۲۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.