حاشیه های زیر پیراهنی فوتبالیست ها!

۱۱م دیماه ،

تماشا:شنبه شب در بازی میان تیم منچستریونایتد و تیم وست برومویچ، رابین فان پرسی، ستاره منچستریونایتد بعد از باز کردن دروازه وست برومویچ پیراهنش را باز زد و پیامی را که روی آن زیرپیراهنی اش نوشته بود به همه نشان داد. پیامی با این مضمون «در آرامش بخواب چونا. ما هیچ وقت فراموشت نمی کنیم.»

هنوز چند دقیقه ای از نشان دادن این پیام نگذشته بود که کاربران شبکه های مجازی دست به کار شدند و هر کدام تعبیر خودشان را از اینکه «چونا» کیست ارائه کردند. عده ای در توییتر نوشتند: «چونا همان دختر هندی است که در اتوبوس بر اثر تجاوز گروهی جانش را از دست داد.»

اما پایگاه اینترنتی باشگاه منچستریونایتد در تماسی با روزنامه های انگلیسی اعلام کرد: «چونا دوست دوران کودکی فان پرسی بوده که ۲۴ ساعت قبل از بازی از دنیا رفته است.»

لباس هایی که حرف می زنند

در لیگ برتر انگلیس در طول سالیان قبل بازیکنان بسیاری بوده اند که پس از گلزنی به تیم حریف پیراهن شان را بالا زده اند تا هر یک جمله ای هر چند خاص را به تماشاگران و دوربین های تلویزیونی به عنوان خوشحالی بعد از گل نشان دهند. جملاتی که معمولا دلایل خاصی هم داشته اند.

در بازی که چهارشنبه هفته قبل بین فولام و ساوتهمپتون برگزار شد، «برباتوف» از تیم فولام پس از گلزنی، پیراهنش را بالا زد و نوشته روی پیراهنش را به دوربین ها نشا داد. روی پیراهن برباتوف نوشته بود: «آرام باشید و فقط به من پاس دهید!» نوشته ای که به نظر کمی مغرورانه می آید اما انتخاب نوشته های بیانگر خوشحالی بعد از گلزنی میان فوتبالیست ها به اینجا ختم نمی شود.

عید مبارک

لباس هایی که حرف می زنند

سمیر نصری، هافبک مسلمان منچسترسیتی در آستانه عید سعید فطر این روز بزرگ را به مسلمان جهان تبریک گفت. گلزنی برابر ساوتهمپتون بهترین فرصت برای هافبک فرانسوی بود که این کار را انجام دهد.

«خدا رحمتت کند پاپ»

لباس هایی که حرف می زنند

آرتور بوروک، دروازه بان لهستانی سلتیک پس از پیروزی (سه بر دو) برابر گلاسکو رنجرز در زیر پیراهنش عکس پاپ ژان پل دوم را به دوربین های تلویزیونی نشان داد که اخیرا فوت شده بود و روی آن نوشته بود «خدا رحمتت کند پاپ». این کار بوروک واکنش های بسیاری بین اهالی فوتبال در جزیره داشت.

چرا همیشه من؟

لباس هایی که حرف می زنند

بالوتلی پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی برای منچسترسیتی برای خودش که همیشه در کانون توجه بود، دلسوزی کرد. مهاجم همیشه حاشیه ساز منچسترسیتی از اینکه همیشه در کانون توجه رسانه ها قرار داشت ناراحت بود و او این ناراحتی اش را با جمله «چرا همیشه من؟» به دوربین های تلویزیونی نشان داد. در چند روز قبل از این دربی، بالوتلی در حاشیه بود و این مهاجم یاغی ایتالیایی تحمل این همه حاشیه را نداشت.

حمایت از کارگران اخراج شده

رابی فاولر، مهاجم سابق لیورپول در سال ۱۹۹۷ پس از گلزنی برابر برن برگان در جام اتحادیه پیامی را با مضمون اینکه از کارگران اخراج شده بندر لیورپول حمایت کنید را به دوربین های تلویزیونی نشان داد اما این بازیکن در ادامه از سوی یوفا دو هزار فرانک سوئیس جریمه شد زیرا این پیام، یک پیام سیاسی بود.

تولدت مبارک مادرم

لباس هایی که حرف می زنند

کارلوس توس در آستانه تولد مادرش پس از گلزنی برای چلسی روی زیرپیراهنش نوشته بود: «Feliz Cumple Mami» یعنی «تولدت مبارک مادرم». به این ترتیب مهاجم منچسترسیتی این گل ارزشمند خود را به عنوان کادوی تولد به مادرش تقدیم کرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.