حاشیه های مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در مالزی

به گزارش خبرنگارایرناازمالزی، پیش از قرعه کشی لیگ قهرمانان، مراسم قرعه کشی ای.اف.سی کاپ برگزار شد.

رسول خوروش مدیر تیم سپاهان اصفهان به نمایندگی از تیم فوتبال سپاهان که با پیراهن زرد رنگ به رنگ پیراهن تیم فوتبال سپاهان،دراین مراسم حضور یافته بود،درجمع خبرنگاران ایرانی حضور یافت و توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیم ارایه کرد.

برگزارکنندگان مراسم قرعه کشی این مرحله لیگ قهرمانان آسیا،ازیک بازیکن سابق تیم ملی فوتبال چین ومحمد الدعایه دروازه بان اسبق و نام آشنای تیم ملی عربستان برای انجام قرعه کشی دعوت به عمل آورده بودند.

نام ۸ تیم شرکت کننده دراین مرحله از لیگ قهرمانان آسیا درگوی های قرمز رنگ گذاشته شد. هنگامی که محمد الدعایه گوی ها را برای باز کردن و خواندن نام تیم ها بر می داشت، بر خلاف بازیکن چینی به سختی می توانست گوی ها را باز کند. در این هنگام مجری برنامه به شوخی گفت که محمد تنها می تواند با توپ های بزرگ به راحتی کار کند و کارکردن با توپ های کوچک برای او سخت است.

پس ازپایان قرعه کشی خبرنگاران رسانه های مختلف حاضر درمراسم به سراغ نمایندگان تیم های شرکت کننده رفته و درباره میزان آمادگی تیم هایشان برای حضور درلیگ قهرمانان آسیا از آنها سوالاتی را مطرح کردند.

تعدادی از خبرنگاران نیز به سراغ خوروش مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان آمدند تا سوالاتی را درباره این تیم و نخستین حریفش در این مسابقات یعنی الاهلی عربستان بپرسند.

آساق**۳۳۵**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۲۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.