حاصل فروش فیلم‌های سینمایی پس از یکماه/ یکماه اکران، ۳ میلیارد فروش

فیلم‌هایی سینمایی در حال اکران پس از یکماه نمایش فروشی ۳ میلیارد و دویست و شصت میلیون تومانی را برای سینما رقم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم‌های سینمایی در حال  اکران روزهای گذشته فروشی متوسط را سپری کردند.
با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستانی و همچنین بازگشایی مدارس شاید فیلم‌های سینمایی اندکی کاهش فروش و همچنین افت مخاطب نیز داشته باشند.
فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه که روز جمعه فروشی ۸۰میلیون تومانی را پسری کردی بود پس از تعطیلات روز شنبه فروشی ۳۶ میلیونی را سپری کرد این فیلم پس از ۲۹ روز نمایش و همچنین باداشتن ۳۴ روز نمایش مجموع فروش خود را در تهران به ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان رسانید و در شهرستان نیز از فروش قابل توجهی برخوردار است این فیلم پس از یک ماه نمایش همچنان صدرنشین گیشه‌های سینمایی است و توانسته مخاطبان بسیاری را به سالن‌های سینمایی بکشاند.
فیلم سینمایی “توومن” به کارگردانی “اصغر بانکی” دومین فیلم پرفروش گیشه‌های سینمایی است که در آن “محمدرضا گلزار” و الناز شاکردوست به ایفای نقش  پرداخته‌اند.
این فیلم با داشتن ۲۳ سالن سینمایی و ۹ روز نمایش و همچنین فروش ۱۱ میلیون تومانی خود  در روز شنبه توانست مجموع فروش خود را به ۱۷۰ میلیون تومان برساند.
فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی مصطفی کیایی و بازی مهدی هاشمی نیز این روزها از فروشی قابل قبول برخوردار است.
این فیلم با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۳۰ روز نمایش روز شنبه فروشی ۹ میلیون تومانی را پشت سر گذاشت و پس از یکماه نمایش مجموع فروش خود را به پانصد میلیون تومانی رسانید.
فیلم سینمایی “بی‌خداحافظی” نیز ضعیف‌ترین فیلم سینمایی در حال اکران است.
این فیلم با داشتن ۱۷ سالن سینمایی و ۳۰ روز نمایش روز شنبه فروشی ۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به ۲۶۰ میلیون تومان رسانید.
گرچه اگر نگاهی به فیلم‌های سینمایی در حال اکران بیندازیم به جز “کلاه قرمزی و بچه ننه” که توانست از فروش قابل توجهی برخوردار و مخاطبان خودر ا به گیشه‌های سینمایی بکشاند.
دیگر فیلم‌ها در جذب مخاطب موفق نبودند.
در فیلم‌های در حال اکران بازیگرانی چون محمد رضا فروتن ، رضا صادقی، محمد رضا گلزار، چهره‌های نامی سینما و موسیقی به چشم می‌خورند اما نتوانستند مخاطب را ترغیب به سینما رفتن کنند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.