حاضرم در خدمت تیم ملی باشم/پرسپولیس با زمان ژوزه قابل قیاس نیست

۲۵م دیماه ،

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیشنهاد سرپرستی تیم ملی گفت: من هم از طریق رسانه ها متوجه شدم که یکی از گزینه های سرپرستی تیم ملی هستم در حال حاضر مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ پیشنهادی به من نداده اند.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر کس تمایل دارد که به تیم ملی کشورش خدمت کند من هم از آنها مستثنی نیستم و اگر پیشنهادی صورت بگیرد حاضرم آن را بپذیرم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر گفت: در حال حاضر پرسپولیس با زمان ژوزه قابل قیاس نیست بازیکنان با انگیزه تر از قبل بازی می کنند در مجموع پرسپولیس روند رو به رشدی در لیگ برتر پیدا کرده است.

وی بیان داشت: خط هافبک و دفاع پرسپولیس هماهنگ تر از قبل شدند و کمتر فضا را به حریف می دهند، اضافه شدن پرویچ و رضا حقیقی به پرسپولیس سبب استحکام خط میانی پرسپولیس شده است.

زادمهر در خصوص واگذاری سهام سرخابی ها بخش خصوصی گفت: چند سال است که مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیمشان را در جهت خصوصی سازی سرخابی ها اجرا نمی کنند که امیدوارم این اتفاق امسال رخ دهد اگر بخش خصوصی وارد فوتبال شود به نفع تیمهای لیگ برتر خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.