حالا نوبت انتخاب شما سینمادوستان ایرانی است: کدام فیلم ایرانی لایق نمایندگی ایران در اسکار ۲۰۲۲ است؟ / انتخاب‌تان را در بخش کامنت‌ها بنویسید / نخست فهرست پیشنهادی “کافه سینما” از میان آثار ایرانی را بخوانید

دوشنبه, ۱۳ شهریور ساعت ۱۷:۰۱ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۲۲

+ ۶

(۷۰ نظر مردم در دقایق اخیر) کافه سینما- یک بار دیگر به موعد انتخاب فیلمی از سینمای کشورمان برای حضور در مراسم اسکار نزدیک می‌شویم. با آغاز مهلت زمانی برای معرفی فیلم‌های غیرانگلیسی به اکادمی اسکار، تا به حال چند کشور نماینده‌های‌شان را اعلام کرده‌اند و زمان برای سینمای ایران هم به سرعت در حال طی شدن است.

و حالا کافه سینما تصمیم گرفته با ارائه یک فهرست پیشنهادی، از شما علاقه مندان سینمای ایران بخواهد تا فیلم مورد نظرتان برای ارائه به آکادمی را در بخش کامنت‌ها معرفی کنید. به خصوص در شرایطی که با کسب جایزه اسکار در مراسم ۲۰۱۲، برای جدایی نادر از سیمین، نماینده سینمای ایران در سال ۲۰۲۲، فرصت و امکان بیشتری دارد تا مورد توجه اعضای آکادمی قرار گیرد.

فیلم انتخاب شده باید در سالن‌های سینمای کشور سازنده تا اواخر مهر اکران شده باشد. پس در صورت انتخاب آثار اکران نشده، باید شرایطی برای نمایش فوری آن‌ها فراهم شود.

این فهرست پیشنهادی ما از فیلم آثار معتبر سینمای ایران در سال گذشته است، و بعد هم که نوبت پیشنهاد و انتخاب شما سینمادوستان ایرانی:

برف روی کاج ها، بغض، بی‌خود و بی‌جهت، بوسیدن روی ماه، تهران ۱۵۰۰، پذیرایی ساده، پل چوبی، پله آخر، چک، خرس، خوابم می‌آد، روزهای زندگی، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، سی و سه رور، ضد گلوله، قلاده‌های طلا، ملکه، نارنجی‌پوش و یه حبه قند.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.