حامد آفاق: پتروشیمی نسبت به مهرام یک فاکتور متفاوت دارد

۱۳م اسفند ،

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی یک دل‌تر بودن، هم تیمی‌هایش نسبت به مهرامی‌ها را فاکتوری بزرگ برای تیمش می‌داند.

حامد آفاق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با حساس توصیف کردن فینال لیگ برتر اظهار کرد: بازی دشواری برابر مهرام در فینال لیگ برتر داریم. حریف، مدافع عنوان قهرمانی و بسیار با تجربه است. مهرامی‌ها تیم خوبی می باشند و همین مساله کار ما را دشوار می‌کند. درست است در دو مسابقه این فصل آنها را شکست داده‌ایم، اما نباید برابرشان غفلت و ریسک کنیم. بازیکنان بزرگ و کادر فنی قدرتمند، مهرام را به حریفی بسیار خطرناک تبدیل کرده است.

ملی‌پوش پتروشیمی افزود: در هر حال پتروشیمی نیز در این فصل به دنبال هدفی بزرگ است. در دو مسابقه اول میزبانان هستیم و با کمک هوادارانمان می‌خواهیم بهترین نتیجه‌ را بگیریم. مهرام حریف کمی نیست،‌ اما پتروشیمی با حمایت طرفدارانش نتیجه‌ خوبی خواهد گرفت تا به هدفش نزدیک شود.

بازیکن شوت‌زن پتروشیمی که فصل قبل با مهرام قهرمان ایران شد با اشاره به بازی‌های سنگین تیم تهرانی در نیمه‌نهایی به ایسنا گفت: مهرام در مرحله نیمه‌نهایی رقابت سنگینی برابر ماهان داشت و فکر می‌کنم خستگی این بازی‌ها روی عملکرد بازیکنان این تیم تاثیرگذار خواهد بود. معتقدم چند روز باقی مانده تا فینال بسیار حساس است و هر تیمی که در این مدت بتواند بهترین شرایط را برای خودش به دست بیاورد موفق خواهد شد.

آفاق با بیان این مطلب که بازیکنان پتروشیمی یک دل‌تر می باشند، تصریح کرد: مهرام پنج بازیکن کلیدی دارد که با نیمکت نشینانش فاصله دارند. این فاصله در پتروشیمی نیست و فاکتوری ویژه برای ما محسوب می‌شود. بازیکنان ذخیره ما زمانی که وارد میدان می‌شوند با جان و دل بازی می‌کنند و می‌جنگند. من در دو تیم هم بازی کرده‌ام و فکر می‌کنم در مجموع بازیکنان پتروشیمی یک دل‌تر می باشند. ما نیمکت خوبی داریم که در فینال می‌توانیم به آن تکیه کنیم.

آفاق دربارهٔ تقابل بازیکنان خارجی دو تیم نیز بیان کرد: بازیکنان خارجی مهرام زیر سبد می باشند که شاید بتوانند برابر بازیکنان ایرانی ما بهتر باشند، اما از طرف دیگر دو یار خارجی ما در منطقه پیرامونی از مهرامی‌ها برترند و می‌توانند بازی را در اختیار پتروشیمی قرار دهند. در این باره مربیان دو تیم تدابیر ویژه‌ای خواهند داشت و نمی‌توان به سادگی اظهار نظر کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه بازیکن خارجی تازه ما با تیم هماهنگ شده و بسیار خوب بازی می‌کنند. امیدوارم در فینال نیز همه بچه‌ها بتوانند همانند همیشه نمایشی قابل قبول داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهرام و پتروشیمی همانند فصل قبل به فینال لیگ برتر بسکتبال رسیدند و کارشان را از هفدهم اسفند در ماهشهر آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.