حامد عباسپور: برد ثامن کارمان را سخت کرد/ مغرور نشده‌ایم

۰۷م آذر ،

bfv-samenalhojaj.ir (42).jpg

سرمربی تیم کشتی سایپای تنکابن معتقد است پیروزی تیمش بر ثامن الحجج (ع) کار آنها را برای سایر مسابقات سخت کرده است.

حامد عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: پیروزی بر ثامن الحجج (ع) سبب شده که تیم‌ها رویمان حساب باز کنند که این مساله کارمان را سخت می‌کند، ولی ما جوان‌های خوب و با انگیزه‌ای داریم و به سایر مسابقات لیگ هم امیدواریم.

وی همچنین دربارهٔ دیدار عقب افتاده این تیم با صدرای زیر آب که قرار است چهارشنبه برگزار شود، اظهار کرد: کشتی گرفتن در لیگ سخت است و همه تیم‌ها خوب می باشند و تیم صدار هم جوان‌های با انگیزه‌ای دارد و کادر کشتی فهمی این تیم را هدایت می‌کند و به خصوص کشتی گرفتن در زیر آب مثل جویبار با آن تماشاگران پرشور بسیار سخت است.

عباسپور در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی بر ثامن الحجج (ع) سبب غرور کشتی‌گیران تیمش نشده است، بیان کرد: درست است کشتی‌گیران جوانی داریم، ولی روی مسایل روحی و روانی کار ‌کرده‌ایم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در این زمینه به وجود بیاید و در اردوی خود روی این مسایل کار ‌کرده‌ایم و خوشبختانه مصدوم هم نداریم، اما قرار نیست در مقابل صدرا از همه کشتی‌گیرانی که مقابل ثامن کشتی گرفته‌اند استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: هر تیمی که در لیگ پیروز شود حتما شایستگی دارد و ما هم از ابتدا قرار نبود که اول شویم، ولی با این که مثل بعضی تیم‌ها میلیاردی هزینه نکرده ایم، اما ناامید نیستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.