حامد لک:‌ تراکتورسازی سکوی پرتاب من خواهد بود

۱۹خردادماه،

سنگربان تازه‌وارد تراکتورسازان می‌گوید، امیدوار است با ارایه بازی‌های خوب به تیم ملی برسد.

حامد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دربارهٔ پیوستنش به تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: قراردادم با صبای قم به پایان رسیده و بهترین گزینه برایم تراکتورسازی تبریز بود. تراکتورسازی تیمی باشخصیت بوده و هوادارانش باتعصب می باشند. ان‌شاءالله با این تیم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم و هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را گرفته و هوادارانمان را نیز خوشحال کنیم.

سنگربان تراکتورسازان افزود: در اردوهای تیم ملی بودم ولی تراکتورسازی می‌تواند سکوی پرتاب من برای رسیدن به تیم ملی باشد و ان‌شاءالله در دو سال حضورم در تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی داشته باشم و لژیونر شوم.

لک دربارهٔ انتخاب مجید جلالی هم اظهار کرد: آقای جلالی مربی خوب و باشخصیتی است و نیازی به تعریف من نیست. ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را با سرمربیگری وی کسب کنیم.

وی دربارهٔ هواداران تراکتورسازی گفت: در یک هفته حضورم در تبریز مردم من را مورد لطف قرار داده‌اند. از هوادارانمان می‌خواهم مثل سال‌های قبل یار دوازدهم ما باشند و تیم محبوب خود را به خوبی مورد حمایت قرار دهند.

او در پایان گفت: تمرین‌هایمان را به صورت رسمی آغاز کرده‌ و آن را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت تا آماده آغاز مسابقات باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.