حامد لک: هروقت مزدک دستکش را از نزدیک دید، درباره من صحبت کند/ جورابم را به تماشاگران نشان دادم تا ثابت کنم پرسپولیسی‌ام

به گزارش خبرآنلاین؛ لک ابتدا درباره بازی مقابل پرسپولیس می گوید:« بازی خیلی سختی بود اما ما برای کسب سه امتیاز از همان ابتدای بازی برنامه داشتیم. می خواستیم با این برد، باخت هفته گذشته مقابل ملوان را جبران کنیم که به خواسته مان رسیدیم.»

حامد لک در طول بازی مدام با تماشاگران پرسپولیس سر و کله می زد. او در این باره ادامه می دهد: «با تماشاگران پرسپولیس مشکلی نداشتم و فقط با آنها شوخی می کردم. من به آنها بی احترامی نکردم. ضمن اینکه خودم پرسپولیسی هستم و با تماشاگران این تیم زندگی می کنم و آنها را از صمیم قلب دوست دارم.»

دروازه بان ۲۲ ساله صبا درباره اینکه چرا پای خود را به تماشاگران نشان داد می گوید:« من پای خودم را نشان نمی دادم بلکه جوراب قرمزی را که به پا داشتم نشان می دادم. من پرسپولیسی هستم و به این دلیل جوراب قرمز را نشان دادم.»

بعد از گل دوم صبا، حامد لک به تیر دروازه تکیه زد. او درباره این واکنش خود می گوید:« گفته بودم بعد از زدن گل دوم روی تیر می نشینم و منتظر گل دوم هم بودم. امیدوارم هواداران پرسپولیس مرا ببخشند و تیمشان به روزهای اوج برگردد.»

در طول این بازی مزدک میرزایی یکی دو باری از شروع مجددهای لک ایراد گرفت و مدعی شد او باید کار با توپ را بیشترتمرین کند. لک در این باره می‌گوید:« مگر من چند تا ضربه به توپ اشتباه داشتم؟ جواب مزدک را نمی دهم اما هر وقت او دستکش دروازه بانی را از نزدیک دید، درباره من حرف بزند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.