حامد لک: وقتی پیکان می‌بازد به ویسی زنگ نمی‌زنم/ جدایی گل‌محمدی اتفاق خوبی نیست – اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حامد لک دروازه‌بان جوان صبا در مورد جدایی گل‌محمدی و اینکه مربیانی مثل حمید استیلی یا پرویز مظلومی گزینه‌های جانشینی او هستند می‌گوید:« جدایی گل‌محمدی از صبا اتفاق خوبی نیست. معمولا وقتی یک تیم خوب نتیجه می‌گیرد چندان خوب نیست که سرمربی آن تیم جدا شود ولی به هر حال دلایل مختلفی دست به دست هم دادند تا این اتفاق بیفتد. تیم ما با گل‌محمدی خوب نتیجه گرفته بود ولی حالا دیگر این اتفاق افتاده و امیدوارم مسوولان باشگاه هم به زودی تصمیم خود را درباره سرمربی جدید بگیرد.»
از لک در مورد آینده صبا و اینکه آیا می‌تواند نتایج خوب سال گذشته را تکرار کند سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد:« ما پارسال خوب نتیجه گرفتیم و این روند را امسال هم ادامه داده‌ایم. بازیکنان ما رفاقت نزدیکی با یکدیگر دارند و از همان اول هدفمان این بود که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم به نظر من قرار گرفتن در بین سه‌، چهار تیم اول دست یافتنی است و امیدوارم امسال هم نتایج خوبی بگیریم.»
لک جزو آن دسته از بازیکنانی است که هنوز عبدالله ویسی مربی سابق خود را فراموش نکرده و هر از چند گاهی با او در ارتباط است از لک می‌پرسیم که از ویسی چه خبر که او می‌گوید:« آقا عبدالله آخرین بازی را باخته و الان ناراحت است. وقتی پیکان می‌بازد من به او زنگ نمی‌زنم چون می‌دانم اعصاب ندارد ولی وقتی پیکان می‌برد تماس می‌گیرم و تبریک می‌گویم.»‌

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.