حامیان آتش‌افروزی در منطقه از شعله‌های این آتش مصون نخواهند ماند

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر دفاع عراق صبح امروز (چهارشنبه ۳ مهرماه) در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: کشورهایی که در عراق و دیگر کشورها آتش‌افروزی می‌کنند، خودشان از گرفتار شدن در شعله‌های این آتش مصون نخواهند بود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این دیدار توسعه خدمات عمومی و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی در عراق را مهم دانست و تصریح کرد: دولت و ملت ایران برای گسترش همکاری‌ها در سطح راهبردی با عراق در همه زمینه‌ها آمادگی دارند.

 
وی افزود: ایران و عراق امروز در یک سنگر قرار دارند و با کمک یکدیگر می‌توانند برای حل مشکلات منطقه‌یی و بین‌المللی گام بردارند.
 
امیر دریابان شمخانی با اشاره به تحولات منطقه، ترویج تروریسم و ناامنی را در راستای تامین منافع نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بر لزوم یکپارچگی دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مقابله با بی‌ثباتی و دخالت بیگانگان تاکید کرد.
 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی افزود: اثبات منطقی و معتدل بودن مواضع ایران را نیازمند تلاش فوق‌العاده ندانست چرا که اقدامات و بیانات افراطیون سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی فهم مواضع منطقی ایران را تسهیل کرده است.

 
شمخانی همچنین با محکوم کردن اقدامات تروریستی صورت گرفته علیه شهروندان عراقی و زائران، از اقدام دولت و ملت عراق در پیگیری اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین قدردانی کرد.
 
در این دیدار سعدون الدلیمی، وزیر دفاع عراق نیز با تاکید بر وجود فرهنگ و تمدن مشترک میان دو ملت، خواستار گسترش استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف از جمله سازندگی و مقابله با ناامنی شد.

وی افزود: کشورهایی که در عراق و دیگر کشورها آتش‌افروزی می‌کنند، خودشان از گرفتار شدن در شعله‌های این آتش مصون نخواهند بود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.