حجاب با زور همراه باشد عفاف ایجاد نمی‌‌کند

۰۹اردیبهشت،

روزنامه مردم سالاری:  شهرسازی دولت نهم با اشاره به اینکه «من در همه دولت‌هایی که مسئولیت داشته‌ام، مستقل عمل کرده‌ام»، تصریح کرد: شاید به همین دلیل در دولت‌های دوم روسای جمهور پیشین حضور نداشتم.

 من معتقد به تحزب هستم ولی به دلیل اینکه حزب قوی در کشور وجود ندارد، عضو هیچ حزب و گروهی نیستم. سعید‌ی‌کیا بر ضرورت توجه به نقد و نقدپذیری در کشور تاکید کرد و گفت: جامعه بی‌نقد می‌میرد اما باید نقد در یک بستر مناسب جاری شود.

سیاست‌مداران باید خطوط قرمز نظام را رعایت کنند و حاکمان نیز فضای باز مناسبی برای منتقدان و فعالان سیاسی فراهم سازند. سعیدی‌کیا در ادامه با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: قانون یارانه‌ها باید اجرا شود اما پرداخت نقدی یارانه سبب تورم می‌شود.

باید برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و مقابله با تورم به دو دهک اول جامعه که از کار افتادگان و سرپرست خانواده‌هایی می باشند که نمی‌توانند کار کنند، یارانه را به صورت نقدی پرداخت کرد و همزمان برای همه دهک‌های جامعه، تامین اجتماعی و بیمه قوی ایجاد کرد زیرا دغدغه مهم مردم سلامت است.

با این کار هم دغدغه امروز که سلامت خانوار است حل می‌شود و هم آینده خانواده‌ها تامین می‌شود. سعیدی‌کیا با بیان اینکه «باید در بستر فرهنگ انقلاب اسلامی کار کرد تا حجاب در عمق و ذهن مردم شکل بگیرد»، افزود: اگر گشت ارشاد در این بستر فرهنگی و در جهت ترویج فرهنگ اسلامی فعالیت کند امر خوبی است اما اگر گشت ارشاد به معنی برخورد خشن باشد سبب افت فرهنگ می‌شود گشت ارشاد باید توسط نیروهای فرهنگی انجام بگیرد نه نیروهای پلیس.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.