حجاب مانع افتخار آفرینی های بانوان ورزشکار ایران نیست

۷ شهریور – ۰۴:۵۵:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

قهرمان ووشوی آسیا:

بزرگنمایی:  

بانوی قهرمان ووشوی مسابقات آسیایی ویتنام گفت: حجاب مانع افتخار آفرینی های بانوان ورزشکار ایران نیست و همواره در جهان حرف اول را می زند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، ‘شهربانو منصوریان’ افزود: بانوان ایران همواره با حجاب اسلامی بر سکوهای مسابقات حاضر می شوند و حجاب هیچگاه مانع پیشرفت و مدال آوری آن ها نشده است.
وی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار ایران در تمرینات تیم ملی و مسابقات درون اردویی نیز با حجاب کامل به تمرین می پردازند.
وی درباره مسابقات آسیایی ووشو در هوشی مینه ویتنام گفت: برای آمادگی در این مسابقات به مدت یک ماه و به صورت فشرده در اردوی آمادگی تیم ملی ووشو به تمرین پرداخته و با هماهنگی فدراسیون، تمریناتی با ووشوکاران چینی داشتیم.
این بانوی مدال آور سمیرمی اظهارداشت: این تمرینات در افزایش آمادگی بدنی و اعتماد به نفس اعضای تیم ایران تاثیر به سزایی داشت و باعث ارتقای سطح عملکرد این تیم شد.
وی از مسوولان فدراسیون ووشو قدردانی کرد و یادآور شد: آن ها تمام تلاش خود را کردند تا اعضای تیم هیچگونه دغدغه ذهنی در مراحل مختلف اردو و مسابقات نداشته باشند.
منصوریان همچنین سطح این دوره از مسابقات را بسیار بالا دانست و گفت: مهم ترین حریفان ما در این مسابقات ووشوکاران کشورهای چین و ویتنام بودند.
شهربانو منصوریان نماینده وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ووشوی ایران در مسابقات آسیایی ویتنام، در دیدار نهایی این وزن در مبارزه ای با ورزشکاری از ویتنام پیروز میدان شد و اولین مدال زرین کاروان ووشوی کشورمان را کسب کرد.
هشتمین دوره مسابقات آسیایی ووشو از سی ام مرداد تا چهارم شهریور در شهر هوشی مینه ویتنام برگزار شد.
منصوریان دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ووشو آنکارای ترکیه در سال ۲۰۱۱ و در زمان حاضر از اعضای تیم ووشوی باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان است.
وی در سال گذشته نیز عضو تیم ووشو نفت مازندران بود.
وی که اصلیت سمیرمی دارد روز گذشته با استقبال پرشور همشهریان خود وارد این شهر شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۸۱۶۵۵۰۲۵۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.