حجازی: نگذاشتند در VIP بنشینم

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: آتیلا حجازی در مصاحبه با سایت ناصر حجازی از رفتار مسئولان ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال – صبا گلایه کرده است. او درباره حضورش در استادیوم در بازی استقلال مقابل صبا گفت: «استقلال تیم مورد علاقه من از دوران کودکی تا به امروز بوده است. از این رو به پیشنهاد یکی دو نفر از دوستان تصمیم گرفتم که بازی آنها با صبا را از نزدیک ببینم.»

او درباره حضورش در جایگاه CIP گفت: «به محض ورود به ورزشگاه به من گفتند که باید راهی CIP شوم در حالی که سایر پیشکسوتان استقلال در VIP مستقر بودند. در بین دو نیمه قصد داشتم که با حضور در VIP بازی را در کنار مردم و دوستان همراهم ببینم که مسئولان ورزشگاه اصرار داشتند که در CIP بمانم و به نوعی از حضور من در VIP جلوگیری کردند که برای خودم هم کمی عجیب بود.»

جالب است که سایت حجازی مدعی شده که هواداران استقلال او را تشویق کردند در صورتی که استقبال سردی از او در ورزشگاه داشتند. سایت ناصر حجازی از آتیلا درباره استقبال هواداران از او با شعار یادگار اسطوره گفت: «مردم همیشه به من و خانواده ام ابراز محبت داشته اند و این بار هم لطف آنها شامل حال من شد. امیدوارم روزی پاسخگوی عشق آنها باشم. ناصر حجازی و خانواده او از یاد نمی برند که هر چه دارند، بعد از پروردگار از لطف مردم بوده است.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.