حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی: تحقیق و تفحص از سازمان‌ها با جدیت پیگیری می‌شود

شنبه ۱۳م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

آخرین روز نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها/۷

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ‌‌‌تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی با جدیت از سوی سازمان بازرسی کل کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و رسانه‌ها حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دقایقی پیش با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران به سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که سازمان بازرسی کل کشور برای مبارزه با فساد مالی و اقتصادی چه برنامه‌هایی دارد اظهار داشت: کار ما تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهای دولتی است و به عنوان مثال چند روز پیش گزارش تفسیریی از عملکرد سه قوه در مناطق زلزله زده دریافت کردیم که  پیرامون آن نامه‌ای را در جهت تشکر از حجم فعالیت آنها در این مناطق ارسال کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: مردم مناطق زلزله زده نیاز به کمک دارند که امیدواریم کیفیت کمک به این مناطق بهتر از این دنبال شود .

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی با جدیت از سوی سازمان بازرسی کل کشور ادامه خواهد داشت.

وی در مورد عملکرد رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پتانسیل حضور نیروهای جوان درممتازنیوز، این مجموعه خبری می‌تواند حضور چشمگیری در عرصه اطلاع رسانی داشته باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: سایت‌های بسیار خوبی طی ماه‌های اخیر از سوی مجموعه باشگاه خبرنگاران راه اندازی شده که این امر در روند فعالیت‌های این مجموعه خبری تاثیر بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.