حجت الاسلام رسایی در گفتگو با آریا:بادامچیان تحملش کم شده است/ نگفتم او از ساکتین فتنه است

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۳:۵۲:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شاید من برخی از مواضع موتلفه را قبول نداشته باشم ولی هرگز به آن شکل نمی دانم که در ۹دی حزب موتلفه را مورد نقد قرار دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی ،نماینده مردم تهران و عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا تاکید کرد:آقای حسینیان صحبت های بنده را تکذیب نکردند بلکه شایعاتی که مبنی بر دیدار ایشان با لاریجانی منتشر شده بود و قول و قرارهایی که بین این دو صورت گرفته را تکذیب کردند و ایشان فقط یک جمله را به بنده گفتند و آن این بود که شخص آقای لاریجانی کسی را به سمت من نفرستاده بلکه یکی از اطزافیان آقای لاریجانی بود.
وی درباره اظهار نظرهای روز گذشته بادامچیان نیز گفت:بهتر است اگرمطلبی علیه ایشان در ۹دی منتشر شده صراحتا اعلام کنند به عقیده من  مقداری تحمل آقای بادامچیان کم است و ایشان خودش را مساوی موتلفه می داند و دائما می گوید علیه موتلفه سخن گفته شده است در حالی که نشریه  ۹دی بنای ورود و درگیری ندارد .
وی تاکید کرد:ما موتلفه را یک حزب قدیمی و اسلامی می دانیم که در چارچوب موازین اسلامی کار می کند .
حجت الاسلام رسایی تصریح کرد:البته طبیعی است شاید من برخی از مواضع موتلفه را قبول نداشته باشم ولی هرگز به آن شکل نمی دانم که در ۹دی حزب موتلفه را مورد نقد قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد:درباره شخص آقای بادامچیان به دلیل عملکردش شاید انتقاداتی شده باشد اما اینکه ایشان گفتند به من گفته شده ساکتین فتنه که این را من به خود آقای بادامچیان هم گفتم هر کس به شما این را گفته دروغ است .
نماینده مردم تهران اظهار داشت:در آن مطلب گفته شده بود کسانی که جز سی نفر رای نیاوردند برخی مثل آقای باهنر بودند که ایشان جزءساکتین فتنه بودند و با صدای بلند هم این را می گوییم ولی برای آقای بادامچیان دلیل دیگری ذکر شده بود و از وی به عنوان ساکتین فتنه نام برده نشده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۵۵۲۳۲۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.