حجت الاسلام قاضی عسگر: مدیریت حج مدیریتی مشارکتی است

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۲۲:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مدیریت حج مدیریتی مشارکتی است که با همکاری همه جانبه مسئولان بعثه ، کارگزاران سازمان حج و زیارت و روحانیان کاروانها محقق می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در دو سال گذشته سازمان حج و زیارت تعامل خوبی با مسئولان عربستان داشته است و حج بسیار خوبی برگزار کردیم و هیچ مشکلی در انجام فرایض این مراسم معنوی ایجاد نشد.
وی تاکید کرد: سازمان حج و زیارت با افقی که رهبری و امام برای آن ترسیم کرده اند فاصله زیادی دارد و باید از ظرفیت حج در همه حوزه ها استفاده شود و همکاری بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت افزایش یابد.
وی از آماده شدن سند حج با کمک کارشناسان خبره خبر داد و گفت: در این سند الگوی مناسب برای حج ابراهیمی دیده شده است و از درایت و مشورت خبرگان برای پیش برد اهداف سازمان حج و زیارت استفاده شده است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت یادآور شد: آقای لیالی همکاری صادقانه با بعثه مقام معظم رهبری داشتند و ما با کمک ایشان توانستیم گام های بسیار بلندی را در سازمان حج و زیارت برداریم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم با تجربیات و مدیریت خوبی که آقای موسوی رئیس سازمان حج و زیارت دارد بتوانیم به اهداف سازمان حج و زیارت برای رسیدن به حج ابراهیمی بیش از پیش دست یابیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۲۲۳۳۱۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.