حدادعادل: حضور هیچ‌یک از اعضای ائتلاف سه ‌​نفره تشریفاتی نیست و من نیز مانند دو نفر دیگر فعالم

۰۹اردیبهشت،

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: ما بنا نداریم قبل از تعیین فرد نهایی بر اساس ساز و کاری که خودمان مشخص می‌کنیم بیاییم و اعلام نظر کنیم. مطمئنا حضور هیچ یک از اعضای ائتلاف سه‌ نفره تشریفاتی نیست و من نیز مانند ۲ نفر دیگر فعالم.

غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به سوالی دربارهٔ اظهارات وی در دانشگاه علم و صنعت، دربارهٔ نوع فعالیت ۳ عضو ائتلاف پیشرفت که از آن برداشت‌هایی صورت گرفته بود، گفت: مسلم است که هیچ یک از ما ۳ نفر نیامدیم که قبل از تعیین فرد نهایی به نفع دو نفر دیگر تبلیغ کنیم.

عضو ائتلاف پیشرفت تصریح کرد: در این مرحله وظیفه ما حمایت از ائتلاف است؛ آنچه من گفتم در توضیح سؤال دانشجویی بود که از فعال بودن آقای قالیباف و ستادهای وی پرسیده بود و من در جواب گفتم ما اطلاع از فعالیت‌های ایشان داریم و از روز اول هم ایشان به ما گفته بودند که فعالیت می‌کنند؛ من هم فعالیت می‌کنم، من برای اینکه ماجرا عجیب جلوه نکند گفتم با توجه به رئیس جمهور فعلی که از شهرداری به ریاست جمهوری رسیده و همچنین نمونه‌های مشابه خارجی مثل آقای اردوغان که اول شهردار استانبول بود طبیعی است ایشان که شهردار است بخواهد در مرحله بعد قدم در عرصه انتخابات بگذارد و این نمونه‌ها مشوق ایشان باشد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.