حدادی پهلوان واقعی است

جام جم آنلاین: علی دایی که بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه آذربایجان شرقی برای کمک به زلزله‌زدگان به این استان سفر کرد، گفت: وظیفه خود می‌دانم که به عنوان یکی از ورزشکاران ایران و نماینده همه مردم به مردم زلزله‌زده کمک کنم و از همه مردم می‌خواهم که هرچه در توان دارند برای یاری به این مردم به کار ببندند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که برای کمک به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی به این استان سفر کرده گفت: من به عنوان یک ورزشکار ایرانی و نماینده همه مردم وظیفه خود می‌دانم تا در این مواقع در کنار مردم بحران‌زده باشم و هر کاری از دستم برمی‌آید برای کمک به آن‌ها و التیام زخم‌هایشان به کار ببندم. این مردمی که پس از زلزله خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند، نیازمند حمایت‌های همه ملت ایران هستند و امیدوارم مردم خوب ایران مثل همیشه نشان دهند که از یکدیگر حمایت می‌کنند و در این روزهای سخت هم‌وطنان خود را تنها نمی‌گذارند.

دایی با قدردانی از احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران در المپیک گفت: واقعا باید از پهلوانی چون احسان حدادی قدردانی کرد که بلافاصله پس از اینکه به ایران رسید همدردی خود را با مردم زلزله زده آذربایجان ابراز کرد و حتی مدال ارزشمند خود را به این مردم اهدا کرد. حدادی نشان داد که ورزشکار بزرگی است و مرام پهلوانی را می‌داند. من شخصا از او تشکر می‌کنم.

دایی در پایان بار دیگر از مردم خواست تا به هر نحو ممکن زلزله‌زدگان آذربایجان را یاری کنند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.