حدادی: حضور روحانی باعث تحول در ورزش شد/ برای پول مدالم را به روحانی تقدیم نکردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۹/آبان/ – ۱۵:۰۲ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در بازدید ازغرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

خبرگزاری : ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران در پاسخ به این سوال که چرا مدال خود را به رئیس جمهور تقدیم کرده است،گفت: دوست داشتم مدالم را به کسی تقدیم کنم که مردم را خوشحال کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، احسان حدادی پس از بازدید از غرفه خبرگزاری آنا، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون ، گفت: خوشحالم که توانستم برای ایران افتخار آفرین باشم.

وی درباره تقدیم کردن مدال خود به حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان این مطلب که این اتفاق اصلا سیاسی نبود، گفت: هدف من از ورزش کردن و حضور در رقابت‌های بین‌المللی و کسب مدال خوشحال کردن مردم است.به همین دلیل مدالم را به شخصی تقدیم کردم که مردم را خوشحال کرده بود. هیچ قصد دیگری از این اقدام نداشتم.

وی ادامه داد:روحانی باعث تحول در ورزش شد . من برای پول مدالم را به رئیس جمهور تقدیم نکردم.

حدادی با اشاره به این که باید خود را برای المپیک ریو آماده کند، گفت: با توجه به این که پیش از این مدال نقره المپیک را کسب کرده‌ام انتظار مردم از من بالا است ، نمی‌توان به مدالی کمتر ازطلا فکرکرد. من خودم هم ازخودم انتظار دارم که مدال طلا کسب کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در ادامه گفت: درصدد هستیم مربی خارجی به خدمت بگیریم. امیدوارم که شرایط در فدراسیون دوومیدانی مهیا شود و با آمدن مربی خارجی تمرینات به صورت حرفه‌ای دنبال شود.

وی تصریح کرد: برای کسب مدال طلا در مسابقات مهمی همچون المپیک باید امکانات هم المپیکی باشد. امیدوارم شرایط به خوبی فراهم شود و نتیجه مطلوبی کسب کنم.

حدادی در پاسخ به این سوال که استقلالی هستی یا پرسپولیسی ، گفت: از بچگی هوادار پرسپولیس بودم ، با این وجود در حال حاضر برایم فرقی نمی‌کند. 

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران درباره پیش‌بینی خود از دربی گفت: بدون شک باز هم مساوی می‌شود.

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.