حداد: انشاءالله تا آخر خواهم ماند

۱۲خردادماه،

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: انشاءالله تا آخر درعرصه انتخابات ریاست‌جمهوری خواهم ماند و معتقدم که باید سلیقه‌های مختلف تامین شود.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که در روزهای اخیر ملاحظه شده که شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای از جمله بی‌بی‌سی و صدای آمریکا انتخابات ما را به سخره می‌گیرند، گفت: هرگاه آنها از ما تعریف کردند ما باید نگران شویم. ما از بی‌بی‌سی و صدای آمریکا انتظاری جز این نداریم و آنها هرچقدر در این مسیر اقدام کنند ما در مسیر خودمان پافشاری می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شما تا آخر در عرصه انتخابات حضور خواهید داشت، گفت: من انشاءالله تا آخر خواهم ماند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه در پاسخ به این سوال که تکلیف ائتلاف سه‌گانه و تعهدات چه می‌شود، گفت: ما از این بابت نگرانی نداریم و الان هم هر سه نفر ما هستیم.

حدادعادل در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا احتمال شکستن آرا برای اعضای ائتلاف پیش می‌آید یا خیر، گفت: من معتقدم که مشکلی پیش نمی‌آید و شما بگذارید همه سلیقه‌ها در انتخابات تامین شوند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.