حذف آرشیو مطالب هاشمی دربارهٔ فتنه ۸۸ از پایگاه اینترنتی وی

۲۶اردیبهشت،

در اقدامی سوال برانگیز و عجیب، خبرها و مطالب منتشره سال ۸۸ که معنایی خاص را در اذهان متبادر می کند از آرشیو پایگاه اینترنتی هاشمی رفسنجانی حذف شد!

به گزارش ممتازنیوز، پایگاه اطلاع رسانی دانا نوشت: آرشیو خبرها مرتبط با سال ۸۸ هاشمی رفسنجانی  در پایگاه اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی هاشمی از دسترس کاربران خارج شده است.
 
در آرشیو خبرها این سال فقط خبری اجمالی از خطبه های نمازجمعه رفسنجانی باقی مانده است. هنوز دربارهٔ سبب این اقدام  عجیب از سوی گردانندگان  این پایگاه اینترنتی خبری منتشر نشده است.
 
عملکرد پایگاه اینترنتی هاشمی رفسنجانی در طول دو سال و نیم قبل  بسیار مورد انتقاد اهالی دلسوز رسانه ای کشور بوده است. این پایگاه اینترنتی انتشار یافتن مطالب تحریک آمیز  بسیاری را همسو با جریان فتنه بر روی خروجی قرار داده است.
 
این پایگاه اینترنتی با انتشار یافتن بعضی خبرها تحریف شده ، کاملا جهت دار و عدم رعیت قواعد خبر نویسی حرفه ای سببات اعتراض بسیار اهل رسانه را در پی داشته است. به طوری که در خبرها خود راجع به آقای هاشمی رفسنجانی چنان از القاب و عناوین و صفات بسیار خاص و اغراق آمیز و غلوگونه استفاده می کند که نتیجه ای کاملا عکس نیز روی مخاطب بر جای میگذارد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.