حذف تفکرات انحرافی از دانشگاه لازمه دانشگاه اسلامی است

۰۲م آذر ،

مسئول بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئول بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات با بیان اینکه اخراج چند عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی در حقیقت مطالبه دانشجویان بود که محقق شد، گفت: بارها گزارش‌هایی مبنی بر تفکرات انحرافی این اساتید دریافت کرده بودیم و به آنان تذکر داده بودیم،‌ اما آنان توجهی نکرده بودند.

محمد حسین پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به  اخراج چند عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد که تفکرات سکولاریسمی آنها برای مدیران مسجل شده بود، اظهارداشت: بارها گزارش‌هایی مبنی بر تفکرات انحرافی این اساتید دریافت کرده بودیم و به آنان تذکر داده بودیم،‌ اما آنان توجهی نکرده بودند.

 وی ادامه داد: اساتید باید پایبند چارچوب‌های قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی در محیط‌های آموزشی به خصوص دانشگاهی باشند .

 پرکره با اشاره به ضرورت نظارت صحیح بر دانشگاه‌ها تصریح کرد: برای تولید علم  باید وزارت علوم بحث خروج اساتید سکولار و معاند با نظام را که در پی پیاده کردن مقاصد سیاسی هدایت شده می باشند، در اولویت خود قرار دهد.

وی در ادامه مطرح کرد: اخراج چند عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی در حقیقت مطالبه دانشجویان بود که محقق شد.

مسئول بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات با بیان اینکه اسلامی شدن دانشگاه‌ها از جمله موضوعاتی است که همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است،‌ خاطر نشان کرد: از آنجا که جوانان در محیط دانشگاهی برای تصدی پست‌های مدیریتی کشور آماده می‌شوند، لذا باید اسلامی شدن دانشگاه‌ها توسط مسئولین مربوطه به طور جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.