حذف دی ماتئو از تاریخ چلسی

۰۹م اسفند ،

تیم چلسی در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با هدایت دی ماتئو، جام قهرمانی را بالای سر برد و شگفتی‌ساز بزرگ این رقابت‌ها لقب گرفت.

باشگاه چلسی عکس بزرگی از بازیکنان و کادر فنی را با جام قهرمانی در آلیانس آره‌نا بر دیوار استمفوردبریج آویزان کرد تا برای همیشه در تاریخ این باشگاه جاودان بمانند.

باشگاه چلسی در اقدامی جالب و تامل برانگیز عکس قبلی را برداشت و به جای آن عکس دیگری را نصب کرده که در آن تمام چهره‌های قبلی وجود دارند اما چهره‌ دی ماتئو حذف شده که این تعجب همگان را برانگیخته است.

چلسی فصل قبل با هدایت ویاش بواش نمایش ضعیفی داشت و این مربی پرتغالی از کار برکنار شد تا دی ماتئو جوان جای او را بگیرد. نتایج چلسی با آمدن این مربی ایتالیایی بهتر شد و در میان ناباوری همگان با حذف بارسلونا و شکست بایرن‌ مونیخ در آلیانس آره‌نا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. دی ماتئو در فصل جاری لیگ برتر نتایج نسبتا ضعیفی با چلسی گرفت، اما در حالی که از حمایت بازیکنان و تماشاگران برخوردار بود از کار برکنار شد تا رافا بنیتس، جایگزین او شود.

با آمدن این مربی اسپانیایی وضعیت آبی پوشان بهتر نشد. شاگردان بنیتس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر منچستر سیتی تن به شکست دادند تا با توجه به پیروزی تاتنهام به رده چهارم جدول رده بندی صعود کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.