حذف راه‌آهن و تراکتورسازی/صعودسپاهان،فجر ونفت

۳۰م آذر ،

به گزارش واحد مرکزی خبر مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی عصرامروز با برگزاری ۵ دیدارپیگیری و تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شد.

حذف راه آهن و صعود نفت آبادان

تیم فوتبال راه آهن تهران با جام حذفی خداحافظی کرد .
تیم راه آهن تهران به سرمربیگری علی دایی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی عصرامروز در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به سرمربیگری آلفردو کاسیمیرو بود  .
این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید اما در وقت اضافه و در پایان ۱۲۰ دقیقه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر ۲ راه آهن تهران را از ادامه بازی های جام حذفی خارج کرد .
بهنام برزای در دقایق  ۶۹  و  ۸۴ و روح الله عرب در دقیقه ۱۰۷ برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و محمد حسن رجب زاده در دقیقه ۴ و حسین پاشایی در دقیقه ۴۰ برای تیم راه آهن گلزنی کردند.
رسول نویدکیا در دقیقه ۵۵ پنالتی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را هدر داد  .
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تیم نیروی زمینی به برتری رسیده بود.

صعود سخت فجر شهید سپاسی شیراز

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کرد . 
در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی عصر امروز تیم فجر شهید سپاسی شیراز میزبان سایپای قائم شهر بود که در پایان ۱۲۰ دقیقه و در ضربات پنالتی تیم فجر شهید سپاسی شیراز (  ۴ بر ۳ ) مقابل میهمان خود به پیروزی رسید .
مهدی نظری در دقیقه ۷ ، محمدرضا حسینی ، محمد انصاری و امین شجاعیان از روی نقطه پنالتی برای تیم فجر شهید سپاسی شیراز و مجتبی نظری در دقیقه ۵۲ و اصغر رامشگر و سهیل هزار جریبی از روی نقطه پنالتی برای تیم سایپای قائم شهر گلزنی کردند .
در این بازی امین شجاعیان از فجر شهید سپاسی شیراز و سید ناصر رضایی از تیم سایپای قائم شهر کارت زرد گرفت .
تیم فجر شهید سپاسی شیراز با این پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم داماش گیلان می رود .
محمد صالح خلیل آزاد دروازه بان جوان تیم فجر شهید سپاسی شیراز با درخشش در این بازی از ۵ ضربه پنالتی ، ۳ ضربه را مهار کرد .

تیم فوتبال داماش گیلان تیم تراکتورسازی را حذف کرد
در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور- تیم فوتبال داماش گیلان برابر تراکتورسازی تبریز به برتری رسید و این تیم را از گردونه این رقابت ها حذف کرد.
در این دیدار که عصرپنجشنبه در رشت برگزار شد- تیم فوتبال داماش گیلان در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه شش بر پنج تیم تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.
این مسابقه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت در یک هوای ابری و درحضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.
این دیدار در پایان وقت قانونی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و دو تیم نتوانستند در وقت اضافه به گلی دست یابند و سرانجام کار به ضربات پنالتی کشید که در نهایت تیم داماش گیلان توانست هر پنج ضربه خود را به گل تبدیل کند.
تراکتورسازی تبریز توانست تنها چهار ضربه پنالتی را وارد دروازه داماش کند گل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را در جریان این دیدار- سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه ۲۵ و گل تیم فوتبال داماش گیلان را محمدرضا مهدوی در دقیقه ۵۰ به ثمر رساندند.
در ضربات پنالتی نیز- محمدرضا مهدوی – محمد آبشک – علیرضا نظیف کار- ابوالفضل حاجی زاده و مصطفی حاجتی ضربات پنالتی تیم داماش گیلان را به گل تبدیل کردند.
همچنین تیم تراکتورسازی تبریز در ضربات پنالتی توسط مهدی کیانی – فلاویو لوپز- محمد ابراهیمی – محمد ایران پوریان به گل رسید اما مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز نتوانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.
 
در جریان این مسابقه – مرتضی اسدی – فلاویو لوپز و محمد ابراهیمی ازتیم تراکتورسازی تبریز و علیرضا نظیف کار از تیم داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.       
 تیم فوتبال ذوب آهن به سختی از سد شهرداری یاسوج گذشت

تیم فوتبال شهرداری یاسوج با شکست در مقابل ذوب آهن اصفهان از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باز ماند.
به گزارش مهر،تیم شهرداری یاسوج در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بعدازظهر پنج شنبه در ورزشگاه تختی این شهر، با نتیجه یک بر صفر از ذوب آهن اصفهان شکت خورد.

ذوب آهن اصفهان گل خود را در دقیقه ۷۳  توسط اسماعیل فرهادی وارد دروازه شهرداری یاسوج کرد.

تیم شهرداری در دقیقه ۸۴ با خطای سپهر حیدری بر روی صمد اکبری، صاحب یک پنالتی شد که با ضربه محمد خان احمدی این پنالتی تبدیل به گل شد، اما با نظر دارو پنالتی تکرار و  ضربه مجدد خان احمدی توسط دروازه بان ذوب آهن دفع شد.

این دیدار با سه دقیقه وقت اضافه با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید و شهرداری از صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی باز ماند.

تیم شهرداری یاسوج یک بار در جام حذفی، تیم فوتبال ذوب آهن را در اصفهان شکست داده بود.

سپاهان با شکست مس رفسنجان به یک چهارم نهایی صعود کرد
                                                   
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با برتری مقابل مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقه های جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.
در این دیدار که عصرپنج شنبه برگزارشد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.
“جواهیر سوکای “در دقیقه ۱۰۲ – تنها گل بازی را برای تیم سپاهان اصفهان به ثمر رساند تا شاگردان “زلاتکو کرانچار” به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
سپاهانی ها در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم پیروز بازی صنعت نفت آبادان و راه آهن تهران می روند  بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و راه آهن تهران هم اکنون در وقت اضافه با تساوی ۲ بر ۲ در جریان است.
* برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:   
صنعت نفت آبادان – سپاهان   
داماش گیلان – فجرسپاسی شیراز   
ذوب‌آهن – برنده دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران   
برنده دیدار تیم‌های ابومسلم و صبا – برنده تیم‌های استقلال و گهر دورود 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.