حذف سوزناک ازبک های مورد علاقه فیفا/ اردن نماینده آسیا در پلی آف

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ازبک ها به رغم همه علاقه فیفا به جهانی شدن شان ، به پلی آف جام جهانی هم نرسیدند.

به گزارش ممتازنیوز ؛ دومین دیدار برگشت پلی آف تیم های ازبکستان و اردن هم به تساوی یک بر یک رسید تا ضربات پنالتی نتیجه پیروز دیدار این دو تیم و نماینده آسیا در پلی آف را مشخص کند. ازبک ها که در اردن با رقیب مساوی یک بر یک کرده بودند ، امید بسیاری داشتند تا در خانه با پیروزی برابر حریف عربی خود به مصاف تیم پنجم آمریکا بروند.
آنها بسیار زود و در دقیقه ۵ بازی بود که با حرکت آنزور اسماعیلف به گل رسیدند اما اردنی ها هم که نمی خواستند بسیار ساده از رقابت برای جام جهانی حذف شوند در همان نیمه اول و در دقیقه ۴۲ بازی توانستند توسط سعید ال مارجین بازی را به تساوی بکشانند و بعد از این تلاش های میزبان برای بردن مسابقه به جایی نرسید . بازی در پایان وقت های قانونی و اضافه با همین نتیجه باقی ماند تا ضیافت پنالتی ها برنده بازی را مشخص کند.
پایان این بازی اما برای میزبان تراژدیک بود. ضیافت پنالتی ها ماراتنی شده بود و انگار قرار بود یاران کاسیموف این بار هم راهی به جام جهانی نداشته باشند. آنها که در بازی مشکوک تا دل شان خواسته بود به قطر گل زدند در مصاف با اردن در مارتن پنالتی ها ۹ بر ۸ مغلوب شدند و هموطنان نایب رئیس فیفا بودند که توانستند نماینده آسیا در پلی آف باشند.
ازبک ها که فیفا با حمایت از برنامه های توسعه فوتبال شان ، شانس بالایی برای جهانی شدن داشتند در نهایت با شکست از اردن ، رویای شان بر باد رفت.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.