حذف سیاست‌های مغایر با اقتصاد مقاومتی از سوی مجلس و تدوین لایحه متناسب با ابلاغیه از سوی دولت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مجلس قوانین مغایر با این سیاست‌ها را سریعا بررسی و خذف و دولت هم در اسرع وقت لایحه لازم را تنظیم و قوانین و ساختارهای مربوطه را متناسب با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تغییر دهد.

“لطف‌الله فروزنده”در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ابلاغیه “مقام معظم رهبری” پیرامون سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون رخ داده ابلاغیه “معظم‌له” پیرامون سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی درباره فواید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اینگونه سیاست‌ها چارچوب، مدل، راهبرد و اهداف اقتصادی کشور را مشخص و در سال حماسه اقتصادی بسترهای لازم را برای رسیدن به شکوفایی فراهم می‌کند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به ساختار جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی مناسب برای بسیاری از کشورهای دنیا اشاره و افزود: اداره امور و برنامه‌های مشخص و تدوین شده از سوی مسئولان کشوری در الگوپذیری دنیا از ایران اسلامی موثر است.

فروزنده بیان داشت: ابلاغیه “معظم‌له” پیرامون سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تکلیف همه را در کشور مشخص ساخته و مسئولان باید از هرگونه اعمال نظر شخصی و اختلاف سلیقه در حوزه‌ها و ابعاد اقتصادی پرهیز کنند.

وی خطاب به نظریه‌پردازن و فعالان اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: تمامی مسئولان و فعالان اقتصادی در چارچوب‌های مشخص شده ابلاغیه “مقام معظم رهبری” برنامه‌های لازم را مشخص و دولت هم در اسرع وقت لایحه لازم را تنظیم و قوانین و ساختارهای مربوطه را متناسب با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تغییر دهد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به وظیفه قوه مقننه درباره اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی قوانین مغایر با این سیاست‌ها را سریعا بررسی و خذف کند.

وی گفت: ملت ایران نقش خود را در کمک به تولید داخلی، الگوی مصرف و افزایش بهره‌وری ایفا کند و موسسات آموزش عالی هم سیاست‌های مذکور را در مجامع علمی مورد بحث و بررسی قرار دهند.
 
فروزنده ابراز داشت: با رصد کردن امور، گفتمان‌سازی، تبیین مبانی نظری و قوانین و مقررات و اقدامات عملی با شاخص‌های مشخص در مسیری درست حرکت کنیم و با تهیه و تنظیم نقشه‌راه، به اهداف اقتصادی با مقاومت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.