حذف شبکه‌های برون‌مرزی ایران، نشانگر هراس غرب از بازگو کردن واقعیت‌ها است

۳ م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: وقوع بیداری اسلامی و مطرح کردن ایران از واقعیت‌ها در مورد اقدامات کارشکنانه غرب در منطقه، سبب نگرانی دولتمردان غربی شده که آنها را وادار به قطع این دو شبکه کرده است.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حذف دو شبکه ماهواره‌ای پرس‌تی‌وی و هیسپان تی‌وی از سوی هیستاست گفت: حذف شبکه‌های ماهواره ای ایران یک جنگ تبلیغاتی است که در جهان بر علیه کشورمان راه اندازی شده چرا که غرب بعد از شکست تحریم‌ها علیه کشورمان فاز تازهی از تحریم‌ها را بر علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند که باز هم نتیجه ای نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه حذف شبکه‌های ماهواره‌ای نشانگر ترس غربی ها از بیان واقعیت‌ها و گسترش بیداری اسلامی در سر تا سر جهان است، تصریح کرد: وقوع بیداری اسلامی و مطرح کردن  ایران از واقعیت‌ها در مورد اقدامات کارشکنانه غرب در منطقه، سبب نگرانی دولتمردان غربی شده که آنها را وادار به قطع این دو شبکه کرده است که این موضوع دور از حقوق بین المللی است.

این کارشناس سیاست خارجی افزود: قطع شبکه‌های برون مرزی ایران یک حرکت هماهنگ شده از سوی لابی صهیونیسم است چرا که رژیم غاصب صهیونیستی شکست سنگینی در جنگ با غزه خورده است و این ترس و نگرانی سبب چنین اقدامات خصمانه‌ای از سوی آنها شده است چرا که با تشدید تحریم‌ها قصد دارند به زخم‌های خود التیام دهند.

کنعانی‌مقدم در پایان خاطر نشان کرد: این اقدامات غرب هیچ‌گاه مانع گسترش بیداری اسلامی در منطقه نخواهد شد چرا که ملت‌های جهان بیدار شده و از اقدامات کارشکنانه دولتمردان غربی آگاه می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.