حذف واسطه ها از چرخه تولید تا توزیع محصولات پتروشیمی

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولید کنندگان صنایع پایین دستی و تکمیلی پتروشیمی در دستور کار سازمان قرار دارد تا مواد اولیه و تکمیلی این صنعت بدون واسطه به دست تولید کنندگان برسد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فخرالله مولایی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه ایجاد اشتغال از اساسی ترین نیازهای جامعه محسوب می شود، افزود: حمایت دولت از تولید کنندگان صنایع پایین دستی و تکمیلی پتروشیمی جهت تولید مواد خام اولیه برای محصولات پلیمری از برنامه های اساسی این سازمان بوده تا مواد اولیه و تکمیلی پتروشیمی بودن واسطه به دست تولید کنندگان برسد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به امضای تفاهمنامه با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خاطرنشان کرد: از جمله مشوقهای این تفاهمنامه تخصیص معافیتهای مالیاتی به طرحهای تکمیلی پتروشیمی ،ارائه تخفیف در واگذاری اراضی به سرمایه گذاران وهمچنین افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات اعطایی است.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران همچنین با اشاره به خودکفایی ایران در تولید و ساخت این کنتورهای هوشمند گفت: از برکات نظام است که در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توانسته ایم به یک خودکفایی ملی دست پیدا کنیم .

وی نیاز جهانی به این محصول را سالانه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دستگاه عنوان کرد و افزود: ایران با تولید ۳۱ میلیون از این دستگاه در سال توانسته نیاز داخلی کشور را تامین کند .

در ادامه این مراسم از اولین و بزرگترین آزمایشگاه لامپ کشور مجهز به تجهیزات اندازه گیری تشعشات u.v ، طرح پایلوت کنترل هوشمند بهره برداری از منابع آبهای زیر زمینی کشور و از طرح پایلوت استحصال آبهای زیر زمینی با استفاده از انرژی خورشیدی رونمایی شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.