حذف کامل نرم افزار های نصب شده +دانلود

برنامه این شب با نام Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه هاست، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می توانید برنامه ها را حذف کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اغلب با نصب یک نرم افزار تعدادی فایل جانبی روی حافظه سیستم قرار می گیرد که بعضی از آن ها حتی با Uninstall کردن برنامه نیز از روی حافظه پاک نمی شود.

آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده است ولی این ابزار امکانات ویژه ای برای Uninstall کامل برنامه ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد ، برنامه را به صورت ناقص حذف می کند.

برنامه این هفته با نام Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه هاست، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می توانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه با محیط کاربری ساده توانایی پاک سازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا ست و می تواند یک برنامه را با تمام فایل های جانبی اش از روی سیستم پاک کند.

از دیگر قابلیت های آن می توان به مواردی چون اسکن کامل رجیستری و Hard disk برای پاک کردن کلیدهای غیر لازم رجیستری و File ها، پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آن ها نیست، قابلیت پاک کردن Screen saver ها و سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد.

دانلود


باشگاه خبرنگاران
باز نشر:
سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.