حذف گروهک منافقین از لیست سیاه؛ ‌برداشتن نقاب از چهره نفاق آمریکا

تصمیم آمریکا برای خارج کردن گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی، نقاب از چهره نفاق آمریکا برداشت.

به گزارش سرویس بین‌المللممتازنیوز، در همین راستا رسانه های غربی تلاش کردند تا به معقول جلوه دادن این تصمیم بپردازند.

دراین زمینه خبرگزاری فرانسه دیروز در گزارشی نوشت: دولت آمریکا در اقدامی اعلام کرد که تصمیم دارد گروه منافقین را از فهرست سیاه سازمان های تروریستی خود حذف نماید.
 
این خبرگزاری با بیان اینکه این اقدام بعد از سال ها مذاکره فشرده سیاسی با این گروه صورت می گیرد، ادعا می‌کند: این گروه چندین بار دچار تحول شده است.

بر اساس این گزارش، “تد پو” نماینده جمهوری خواه که عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نیز می باشد و حمایت های سیاسی از این گروهک را رهبری می کند، گفت: اقدام قابل پیش بینی کلینتون برای حذف این گروه از فهرست تروریست ها مدتها پیش باید صورت می گرفت.  
همچنین “دنا روهراباکر” دیگر نماینده جمهوری خواه گفت که از این اقدام وزارت خارجه بسیار خوشحال است.

آسوشیتدپرس نیز دیروز اعلام کرد: مقامات آمریکایی روز جمعه اعلام کردند دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به طور رسمی نام گروهک تروریستی منافقین را که در گذشته با صدام متحد بود از فهرست گروههای تروریستی حذف می کند. 

خبرگزاری فرانسه  دیروز در گزارش دیگری از پاریس، به نقل از  سخنگوی منافقین ادعا کرد: “تصمیم آمریکا در حذف نام این گروه ایرانی از فهرست سیاه سازمان های تروریستی نخستین گام به سمت اصلاح سیاستی اشتباه  است.” 

آمریکا پس از سالها دیگر نتوانست این ماسک نفاق و دورویی را بر چهره حفظ کند و با اعلام تصمیم برای حذف نام این گروه از فهرست سیاه، نشان داد که در این دوران فیلم بازی کرده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.