حراج تجهیزات سرقت شده از ارتش انگلیس در اینترنت +عکس

۰۲م آذر ،

در چهار سال قبل در حدود ۱۰۴ نفر از اعضای ارتش انگلستان در جریان تحقیقات به عمل آمده در این خصوص بازداشت شده اند که تنها ۲۵ درصد از آنها مجرم شناخته شده اند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، معمولا با شنیدن نام ارتش و نیروهای نظامی انسان به یاد محیطی منظم می افتد که احتمال وقوع جرائمی همچون سرقت در آن بسیار کم است اما ظاهرا وضیعت در ارتش انگلستان کمی متفاوت است.

بر اساس آمار انتشار یافته، در هر سال اقلام نظامی دزدیده شده از ارتش انگلستان به ارزش بیش از چندین میلیون پوند در پایگاه اینترنتیهای اینترنتی به حراج گذاشته می گردد. طبق اعتراف مسئولین ارتش انگلستان با وجود حجم بالای این دزدی ها تنها تعداد کمی از این سارقین که اعضای نیروهای مسلح انگلستان می باشند بازداشت شده اند.

در چهار سال قبل در حدود ۱۰۴ نفر از اعضای ارتش انگلستان در جریان تحقیقات به عمل آمده در این خصوص بازداشت شده اند که تنها ۲۵ درصد از آنها مجرم شناخته شده اند. از مجموع ۸ میلیون پوند تجهیزات فروخته شده در این چند سال تنها ۱ میلیون ۷۰۰ هزار پوند آنها توسط مقامات انگلیسی بازیابی شده است.

جالب است که نه فقط اقلام ساده نظامی مثل پویتن و یا البسه و حتی سلاح و قطعات موشک نیز در بین اقلام فروشی وجود دارد. البته اطلاعات موجود از این وضعیت در ارتش انگلستان تنها مربوط به اقلام فروش رفته در پایگاه اینترنتیهای اینترنتی است و مشخص نیست که چه حجمی از این تجهیزات در بازار سیاه به فروش رفته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.